![]() |
Vlekjes
Hey,
Ik heb iets waarvan ik niet weet of het normaal is. Sinds dat ik mezelf aftrek (begon een jaar geleden) zie ik steeds meer vlekjes verschijnen onder mijn voorhuid. Als ik het goed heb zit het erop, maar dan wel binnenin. Het worden er steeds meer. Het begon onderaan, bij het schaamhaar, en nu 'klimt' het steeds hoger naar de eikel. Ik heb geen idee wat het is, ik heb nog nooit seks gehad dus het kan geen SOA zijn, en je ziet ze alleen als ie stijf is.. Weet iemand wat dit is, en of dit normaal is? |
Aan wat voor vlekjes moeten we hier denken? Zijn het kleine witte vlekjes?
|
Het zijn kleine vlekjes ja. En wit... Het is witter dan de penis zelf / huidskleur, maar wit kan je het ook niet noemen.
Sorry voor de onduidelijkheid. |
Even de offtopic reacties verwijderd. Goed dat jullie om zijn privacy denken, maar meld dat voortaan idd via pm. Verder ga ik deze verplaatsen naar Lichaam en Gezondheid, want daar hoort het meer thuis dan hier.
Persoonlijk zou ik niet durven zeggen wat het kan zijn. Misschien dat je daar ook wat meer reacties krijgt! In ieder geval succes! |
Misschien zijn het gewoon talgkliertjes. Die worden vaak in de puberteit beter zichtbaar.
Als ze wat groter zijn, worden ze ook wel 'Fordyce spots' genoemd. Dat is een normaal verschijnsel en geen soa. Het is in principe niet iets waar je voor behandeld hoeft te worden. Op deze pagina zie je er een plaatje van + wat meer informatie: http://www.huidarts.com/cgi-bin/pati...fid=1284713052 (Jan van Sense) |
Ja, dat zijn ze precies! Dank je wel :)
|
En dat je die vlekjes kreeg nadat je begon met aftrekken heeft er niks mee te maken, puur toeval!
|
Ik heb even gegoogeld op 'Fordyce spots'. Poehee, daar zitten toch flink wat onsmakelijk uitziende penissen bij zeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |