![]() |
ontmaagd worden
hoi ik ben 16 en ik wil egt supper graag eens seks hebben ik ben nl nog steeds maagd en ik wil hier iets aan doen ik wet echter niet hoe iemand tips ?
|
In, out, in, out, in, out, eject.
Als het je puur om de seks gaat: zoek een jongen of meisje (afhankelijk van wat je wilt) en probeer er seks mee te krijgen. Als het je seks binnen een relatie wil: doe hetzelfde maar dan met iemand die je leuk vindt (en hij/zij jou) om een relatie te krijgen (en eventueel daarna seks). Succes. |
Eh nou. Gewoon afwachten. Je kunt niet zomaar met de eerste de beste het bed in duiken. Zoek een relatie en seks komt later. Maagd zijn is geen schande!
|
Citaat:
|
Door seks te hebben.
|
ik wil zo snel mogelijk seks hebben maar waar en met wie :o ik wil wel iemand die ik knap vind :p x
|
ja dan zoek je er een ik zou juist trots zijn op je maagdelijkheid
|
Niet zo gefrustreerd overkomen zal wel helpen.
|
Met je moeder lijkt me wel een goede. (y)
Nee maar serieus praat gewoon met wat meiden ofzo en als er eentje bloedgeil is doe je het lekker daarmee. Of je moet maar hopen dat je verliefd wordt en dat dit wederzijds gebeurd, waardoor je uiteindelijk seks met haar kan hebben. Hoe kunnen we je hiermee verder helpen, echt serieus? |
is hij een jongen oh.....
|
Citaat:
Citaat:
|
nee..nee.nee joh
|
Citaat:
|
haha w8 gwn dat je een vriendin hebt of ga anders naar de hoeren
|
Op je 16e kan/mag je niet naar de hoeren.
|
Citaat:
|
je mag als -18 jarige geen betaald seks hebben (je moet dan wel als een hoer werken wat dus alleen kan als je 18 jaar of ouder bent)
Je mag als -18 jarige er ook geen bezoeken. |
Bij de.hoeren in de buurt hebben ze op elk raam een sticker over het feit dat ze een mimderjarige niet serveren. En je moet je kunmen legitimeren.
|
wat wat ...looohhoool...das jammer voor beppalde gassie's
|
natuurlijk doet niet elke hoer moeilijk over een 16 jarige.
|
nee geld is geld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de uitgang gaan staan: "Dag meneer, lekker geneukt?" "Jazeker!" "Mooi, mogen we uw identiteitsbewijs even zien?" :herp: |
[QUOTE=Guarnere;33135689]Daar rekenen ze echt niks meer voor lijkt me.. Hoe wil de politie dat nou serieus gaan controleren?
Bij de uitgang gaan staan: "Dag meneer, lekker geneukt?" "Jazeker!" "Mooi, mogen we uw identiteitsbewijs even zien?" hmm miss werkt dat wel politie heeft tegenwoordig toch niks meer te doen. |
[QUOTE=mr beats;33135780]
Citaat:
Er bijvoorbeeld gewoon moordzaken / vermissingen enzovoorts |
Citaat:
Anders krijg je er later misschien spijt van dat je het met de eerste de beste gedaan hebt. |
Het enige waar ik spijt van had na de eerste keer seks is dat ik niet eerder begonnen was. Dus vooral gewoon doen, niet wachten op de ware.
|
tenzij je een of andere ervaren hoer ervoor betaald wordt het echt niet iets waarvan je denkt wowwwwwwwww
tis pas speciaal als je het met iemand doet waar je van houdt, maarja dat is een mening i guess.. dan gaat het iig een stuk makkelijker maarja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof die hoeren het een reet interesseert.
|
Idd het gaat hun,alleen maar om de money
|
Citaat:
|
:D
|
:D
|
Om mijn eerste reactie een beetje te nuanceren: Wiedeman heeft twee posts, daarvan is er 1 op contact gezocht, waar hij meisjes van 14-17 zoekt.
En deze. Ik hoop dat de ts zo verstandig is om hier niet op in te gaan. Aan de andere kant van lijn kan heel veel zitten, maar of dat ook echt een 17 jarige seksgod is, waag ik te betwijfelen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ook graag seks hebben ben 17 en nog maagd soms voelt het. Voor mij gewoon dat ik wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|