![]() |
Wat een saaip #1825
Zo. Als iemand een betere titel weet hoor ik het graag
|
Spoiler
|
@soap: wat een gegoochel. Open relaties zouden een bordje moeten hebben met 'you must be at least this emotionally mature to ride this ride', zodat zulk soort figuren aan de deur gefilterd kunnen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen mij ging-ie ook nog een heel verhaal houden over hoe het niet eens per se was dat-ie zo geinteresseerd was in mij maar meer gefrustreerd over het feit dat ik niet geinteresseerd was in hem en dat-ie daardoor juist weer meer interesse kreeg of zo. Tegen haar heeft-ie continu gezegd dat-ie niets van me wilde en dat hij inderdaad interesse in me had voordat ze elkaar leerden kennen maar dat het he-le-maal over was toen hij haar ontmoette. |
Overigens, in Wetteren is iets van een treinongeval gebeurd met giftige stoffen (precies weet ik het niet), mensen worden geëvacueerd, mogen weer terug maar moeten dingen weggooien wegens aangetast, worden onwel, moeten weer weg, duurt nog dagen, er is een dode gevallen...
Bah, wat een ellende! |
Ja, het is vooral 't gebrek aan openheid en 't geschuif met de feiten dat problematisch is.
|
Citaat:
En doet andermans forum ook raar of is alleen het mijne problematisch? |
Nu ik mijn twitteraccount openbaar heb gemaakt, word ik gevolgd door allemaal vreemde amerikanen.
|
En je mag wel een twitteraccount hebben? :D :confused:
|
Geen plek meer bij de cursus :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja hoor, hele dag droog en precies als ik op het punt sta boodschappen te gaan doen komt het ineens met bakken uit de hemel :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
oei oei oei :D
vraag: Citaat:
Citaat:
|
wow.
|
Het is zo niet grappig natuurlijk, maar ik lolde echt keihard :o
|
Citaat:
|
Ik hou echt zoveel van de bibliotheek, zo stom dat ik jarenlang geen lid ben geweest.
|
Citaat:
|
He verdomme, al die sites waar je adelhoesjes kan laten bedrukken geven prijzen ex btw, dus dan lijkt het goedkoop, maar is de totaalprijs wel ruim 20% hoger :bob:
|
Hoe bereken je ook alweer het totaalbedrag als je het ex btw-bedrag hebt? Is dat bedrag 80% of 100% (met incl btw dan dus 120%)?
|
Citaat:
|
Danku!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja ik zie het nu.
|
Dikke onweerslucht, hier (Y) Ik hoop dat het straks lekker gaat plenzen.
|
Hehe, mijn vriendje roept altijd dat hij badpakken niet sexy vindt. En nu had ik nog een badpak liggen die goed past, en toen ik hem liet zien, veranderde hij meteen van mening :D
|
Citaat:
Oh, spuit elf :( |
:D
|
Woei, lekker gedanst :bloos:
|
wie wie wie, wie wie wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan? Wie heeft dat gedaan? Wie heeft de gedaan? De hele compagnie heeft het eten laten staan, wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan *O* *O* (8)
|
Ik heb keihard zitten lollen bij die verhalen van Sarah net :D
|
Ik ben lekker aan het opruimen :lief: Ik zie er altijd supererg tegenop, maar waarom snap ik achteraf nooit zo goed, want het is helemaal niet zo erg om te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is iig schoon, maar opgeruimd zal het er hier nooit uitzien. Het leven van een hoarder is maar moeilijk. |
Citaat:
|
Middenin een darttoernooi met wat vrienden. Ik sta 2e van de 5 :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |