![]() |
Mensen met vwo wiskunde A , A/C?!
Ik doe dit jaar zelfstudie o.a. ook voor wiskunde A. Deel 1, 2 en 3 heb ik al doorgewerkt en het grootste gedeelte van deel 4 ook, maar op internet zie ik ook staan dat er uitwerkingen zijn voor hoofdstuk 16, deze heb ik echter niet...
Mijn deel 4 bevat: 13. algebraïsche vaardigheden 14. Mathematische statistiek 15. Formules en grafieken (getal en ruimte vwo C deel 4) is het.... Kan iemand mij vertellen of dit klopt? :confused: alvast bedankt |
Als je wiskunde A wilt doen, moet je vwo A deel 4 gebruiken, niet vwo C deel 4. Wiskunde A en C komen sterk overeen, maar zijn niet hetzelfde. Overigens had je dan ook vwo A deel 3 moeten gebruiken. Heb je dat ook gedaan? Zo komt bij wiskunde A onder andere in hoofdstuk 12 het onderwerp differentiëren aan de orde, dat geen onderdeel is van wiskunde C.
|
Oke ik heb deel 1 A/C, deel 2 A/C en deel 3 A
Die eerste twee delen kloppen wel neem ik aan? De uitwerkingen komen iig wel overeen. Heb je misschien een isbn nummer van deel 4? Ik heb een toelatingsexamen op 24 juni dus heb nog wel even de tijd gelukkig... |
Ja, omdat er veel hetzelfde is, zijn de eerste twee delen hetzelfde voor wiskunde A en C. En je hebt wel het juiste deel 3. Het ISBN-nummer van vwo A deel 4 is 978-90-11-09882-4.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |