![]() |
Cadeau origineel afgeven
Hallo iedereen,
Ik ben 19 jaar en ik ga met mijn vriendin in augustus 9 dagen naar Rome, gewoon onder ons tweetjes. Ze is binnenkort jarig en ik heb als cadeau om in Rome naar een waterpretpark of een gewoon pretpark te gaan met haar. (Die zouden daar naar't schijnt super leuk moeten zijn). Mijn probleem is nu dat ik een originele manier zoek om mijn 'cadeautje' af te geven. Ik heb nog geen tickets gekocht omdat we sowieso nog moeten bespreken wanneer we dit dan zouden doen enzo. Dus ik heb eigenlijk niets 'materieels' om af te geven (buiten nog een klein extra cadeautje, maar dat doet er niet zoveel toe :) ) Ik heb al wat op het internet gezocht, maar daar vind ik niet echt iets leuk... Heeft iemand een leuk idee :)? Groetjes, Thomas |
Gewoon een soort van cheque maken van een stuk karton ofzo..
|
Een stuk karton is wel heel droog..:p
|
Ja, lekker een beetje inpakken enzo. Dan ziet ze dat niet meer, mooi plaatje er op printen en dan text daarbij met hoe of wat.
|
Inderdaad, een stuk gekleurd karton leuk aankleden en dan met cellofaan en eventueel wat frutseltjes en lintjes en strikjes inpakken.
|
Da's een mooi idee :D! Waar vind je die cellofaan terug? Is die makkelijk te vinden :)?
|
Bij een boekhandel waar ze ook inpakpapier hebben, verkopen ze vaak ook cellofaan. Ik weet alleen niet meer zeker of dat ze naam is, bedenk ik me nu. Gewoon vragen naar doorzichtig inpakfolie/papier, dan snappen ze je vast wel (y)
|
Oké bedankt, dit is zeker al een optie :)
Andere ideeën zijn uiteraard nog altijd welkom! |
BOXCEPTION! |
Bij veel supermarkten is een balie waar je kadootjes kan inpakken. Daar kan je gratis een stuk cellofaan en meer versierspul scoren!
|
Bloemenwinkels hebben het denk ik ook wel? misschien is dat wat stugger. Maar je gewoon iets leuks maken, wees creatief! Balonnetje erbij ofzo
|
Waarom iets geven? Verras haar gewoon door haar mee te nemen en niet te zeggen waar je naartoe gaat.
|
Ik zou het zo doen; je gaat op reis zonder iets te zeggen, maar je hebt sneaky een bikini van haar mee genomen (moet geen probleem zijn om daar aan te komen?) Dan gewoon op de dag dat je wilt als jullie terugkomen van ontbijten gooi je de bikini in haar gezicht en zeg je; 'doe aan, we gaan naar (de naam van dat waterpark).'
|
Het is inderdaad geen probleem om daar aan te komen, maar het probleem is dat ze een maand voordat we op reis gaan jarig is, dus moest ik het zo doen heb ik niets om af te geven op haar verjaardag zelf, wat niet mijn bedoeling is..
Maar op zich wel een leuk idee :D |
Koop een mooie, lieve kaart(niet zo'n overdreven, maar gewoon een mooie, duurdere kaart) en schrijf er gewoon lieve woordjes op, laat je iets invallen. Schrijf dat je haar graag in het mooie Rome een dag vol verrassingen wilt geven.
Geef er nog een boeketje bloemen bij, dan ben je toch voorzien? ^^ |
Koop een bikini en schrijf er een kaartje bij dat ze die in Rome gaat gebruiken en vanzelf wel merkt waarvoor.
|
Een kaart maken 'Goed voor een weekje Rome', lamineren, haar uitnodigen om een Italiaans avondje met je te hebben, lasagne maken en dan (als de lasagne klaar is), de kaart tussen haar portie lasagne steken (wel goed afwassen op voorhand en geen te scherp mes geven).
Oh wacht, het is het pretpark dat het cadeau is, niet de reis :facepalm: Lezen is ook een kunst natuurlijk. |
Oh, dat zijn ook allemaal leuke ideeën, bedankt! Uiteraard zijn andere ideeën nog steeds welkom ;)
En Mutant, geen probleem hoor, als ik haar ooit een reis cadeau zou geven, is jouw idee wel heel origineel :D! |
Maak haar wakker met een emmer water in haar gezicht, terwijl je 'WE GAAN NAAR EEN WATERPRETPARK GEFELICITEERD' in haar oor schreeuwt.
--- Verstop op strategische plaatsen plantenspuiten in huis, die afgaan als zij bijvoorbeeld de koelkast opendoet, de wc doortrekt of de oven aanzet. Moedig haar 's ochtends aan om een pruimentaart te bakken. Wanneer ze verhaal komt halen roep je 'VERRASSING WATERPRETPARK WATERPRETPARK'. --- Neem een dagje vrij terwijl ze aan het werk is. Zet een stoel in het midden van de woonkamer. Bevestig met ducttape een opblaaszwembad aan het plafond, boven de stoel. Gebruik een tuinslang om hem te vullen met water en verhul het zwembad met een ruime hoeveelheid heliumballonnen. Versier de stoel, zodat hij er uitnodigend uitziet. Bevestig een stuk touw aan de rand van het zwembad en maak een klein briefje aan 't andere uiteinde, met 'trek aan mij ;););)' erop. Wanneer ze hard aan het touw trekt zal het zwembad deels loslaten, waardoor ze een grote hoeveelheid water over zich heen krijgt. Geen zorgen, ondanks dat mensen niet door ballonnen kunnen kijken kan het water er wel gewoon door! BONUSTIP: Verstop je van te voren in het zwembad, zodat je op haar schoot kunt landen. Schreeuw tijdens het vallen 'WATER JARIG PRETPARK JARIG'. --- Nodig haar uit voor een romantische wandeling langs het strand. Neem haar in je armen en geef haar een innige knuffel. Fluister zachtjes 'dit is pas het begin' in haar oor. Duw haar dan met een glimlach in de zee. |
:D
|
(Y) :D
|
:D
|
:D(y)
|
Ik ga even de strenge forumbaas uithangen en "ONTOPIC!" schreeuwen ;)
(Al moet ik hier toch stiekem ook wel om lachen.) |
Oh jeetje, een nieuwe (iets te fanatieke) fb?
|
Citaat:
|
Mijn opmaak was een bewuste keuze die toevoegde aan de comedy value. Niet meer zomaar posts wijzigen plz, anders stoppen we met grapjes maken en moet het forum 't doen met droog karton en cellofaan. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
_O__O_ @Paranoide: Je doet je naam in ieder geval eer aan.
|
Hey jongens, allemaal leuk en wel, maar over ontopic gaan heeft Elin3 wel gelijk. Dus vanaf nu graag.
|
Koop drie varkens. Smeer ze in met vet en laat ze los in je tuin. Schrijf op hun rug de cijfers 1, 2 en 4. Koop een klein knuffelvarkentje en schrijf er '3' op. Verstop deze goed. Kijk hoe je vriendin een uur zoekt naar nummer 3. Als ze hem heeft gevonden zeg je 'jaaaaa je hebt gewonnen! We gaan naar het waterpretpark'!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |