![]() |
Nieuwe examen regel?
Hee,
Ik heb nu even al mijn cijfers uitgerekend voor mijn examenlijst maar ik zie nu dat ik voor mijn wiskunde examen minstens een 4.5 moet halen als ik 1X een 5 op me lijst wil hebben in de vakken Wi, Nl en Eng wat volgens de nieuwe regels dus mag ? maar stel ik haal een lager cijfer dan die 4.5 dan kom ik gemiddeld op bijvoorbeeld een 4.4 uit op me lijst en dat word dan afgerond een 4 voor wiskunde op mijn eindlijst.... ben ik dan ook gelijk gezakt volgens die nieuwe regels ? Ik doe examen in vwo en ik heb voor der est alles boven de 7 dus ik heb compensatie genoeg. Ik vraag het me vooral af omdat ik dan dus zou zakken op 1 vak... wat me echt vreselijk lijkt :bloos: Alvast bedankt *O* |
jup. dan zak je, zelfs met een 4.49..en de rest een 10 lang leve de nieuwe regels..
|
uhm thanks iedergeval... :P even denken wat ik dan ga doen als ik dus die 4 niet haal
|
Je kunt nog altijd herkansen ;)
|
Maar je staat dus ook een 4.5 op wiskunde precies? Heeft je school daar nooit wat van gezegd?
|
nee hoor ik sta nu een 4,9 dus ik moet minstens een 4.1 halen dan sta ik afgerond gemiddeld gewoon een 5 en er is dus niks aan de hand... maar er is inderdaad nooit echt iets over gezegd
|
oh, omdat er boven staat 4.5, dus dan is het echt erop of eronder, maar nu heb je nog wel iets speling. Heb je wisA of B?
|
ik bedoelde eigenlijk met die 4.5 het cijfer dat ik gemiddeld moet hebben om te slagen dus 4.1+4.9= 9/2 = 4.5 :P Ik heb wisA maar ik doe nu vwo opnieuw dit jaar ben vorig jaar gezakt... dus dat wil ik natuurlijk niet nog een keer
|
ah oke, neee dat snap ik! Wat haal jeop oefen ce's dan? mja gewoon goed je best doen dus, maar dat wist je zelf ook wel! Succes vrijdag :D !
|
Jaah jij ook ! komt vast wel goed denk ik :P en jij ook succes !
|
En ben je geslaagd? :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |