![]() |
Nog nooit verliefd
Ik ben nog nooit verliefd geweest en ik weet dus ook niet wanneer je verliefd bent en wat je voelt. Nou heb ik een jongen ontmoet (ik kan hem al een jaar ofzo(ik ben zelf een meisje)) en ik vind hem wel aardig enzo maar ik weet niet of ik verliefd op hem ben. Zo ja... hij is ook 7 jaar ouder dan ik...
Wat moet ik doen please reageer snel! |
O nee, nog nooit verliefd. Wat erg! #not
Wat maakt dat nou uit dat je nooit verliefd geweest bent. Je kan het niet zoeken, het komt vanzelf. Als je het niet zeker weet ben je ook niet verliefd. En sowieso vind ik zeven jaar op jouw leeftijd wel een groot verschil, maar dat terzijde. |
maar maakt later 7 jaar ook veel uit?
En wat voel je als je verliefd bent?? |
Ja, in deze leeftijdsfase is 7 toch echt wel teveel
|
maar maakt het later dan ook veel uit en wat is dan ongeveer het max leeftijds verschil
p.s. sorry voor de domme vragen |
Wat voel je als je verlieffd bent... het is niet echt uit te leggen. Het is gewoon een gevoel wat je hebt, net zoals een orgasme, kan je ook niet echt uitleggen. En de 'max.' Tjah, wat je zelf wilt natuurlijk. Al is ie 51, als je het zelf graag wilt. Toch vind ik tot ongeveer 19 ŕ 20 toch wel een betere keus
|
Ik mag hem wel en ik vindt hem ook wel heel aardig en leuk (denk ik) maar ik weet echt nie of hij mij leuk vind
|
Sorry, maar ik kan niet zeggen of je verliefd bent of niet. Dat is echt iets wat je zelf voelt.
|
oké ik zie nog wel, mss over een paar jaar
|
En ik denk ook niet dat een volwassen man van 23 er rekening mee kan houden dat jij nog nooit een relatie hebt gehad.. Hij is vast al snel toe aan seks terwijl jij daar (waarschijnlijk!!??) nog niet aan toe bent
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |