![]() |
Saaie Phoebe is aangenomen! #1827
En verder!
|
Chick Rock 66
Sarah 35 Mutant 34 pixie 34 Sadye 33 Pip 32 .sann 27 Paranoide 27 Frayne 23 Etmakas 23 Quis 3.0 20 Ingegerd 17 Little Phoebe 16 Trimm Trabb 16 Carn 16 Haubenmeise 14 Quintiano 11 deadlock 10 Snebbeltje 8 Uomi 6 Lieveheersbeest 6 Nardin 4 Rationeel 4 DonaldFuck 4 Stefenootje 4 Klaverhap 3 Miekje* 2 Qimm 2 Absinthe. 1 Turk February 1 Osmose 1 Maaike. 1 |
Hoera!
|
Ah, m'n boek over ME/CVS is binnen (Y) Ik vind de inleiding wel tenenkrommend slecht geschreven trouwens, hopelijk is de rest (en het onderzoek!) beter.
|
Phoebe, gefeliciteerd man! MOOI! :cool:
Mijn vriendje heeft zijn pas bestelde legoblokjes binnen en is helemaal in zijn element :D Zo lief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind vooral mijn 'playmobil-mannetjes met baarden'-collectie tof. |
*O*Gefelicifuckingteerd Pheebs!_O_:D(y)
|
Citaat:
|
Dank jullie :D*o*
|
Pffffffffffffffffffffffffffffffff mega gaar en nog niet klaar voor vandaag. :bob:-O-
Maar he, wat goed LP! Kun je direct beginnen? Citaat:
|
Ik heb ook nog een gedeelte van Playmobil en lego op mijn kamer staan. Mijn nichtjes hadden mijn barbiepoppen meegenomen, anders had ik die waarschijnlijk ook nog. en mijn pop Lizzy heeft een mooi plekje in de kast.
|
Ik ga vrijdag papieren tekenen, dus we gaan het meemaken.
|
Citaat:
LARP ftw! En ik hou ook wel van Lego, maar ik koop het niet meer (gelukkig, stel je voor dat ik daar ook nog geld aan uit zou geven). Paar jaar geleden had ik voor pa wel een Ferrarivrachtwagen met F1-auto gekocht. Die heb ik wel helemaal in elkaar gepuzzeld <3 Playmobil vond ik saai. Ik heb ooit zoiets gekregen, maar ik kon er weinig mee, ik had liever Lego. |
Ik vond playmobil altijd leuker dan lego. ik kan me nog herinneren dat een klasgenootje een zolder vol playmobil had staan. Helemaal opgebouwd. Ze had echt alles, maar het was van haar moeder. Ik vroeg toen ik daar was waarom we niet met de playmobil gingen spelen. Keek ze me raar aan. Ze zei: dat is van mijn moeder, niemand mag eraan komen behalve mijn moeder. Ik deed even zo toen. :confused:
|
Gefeliciteerd Phoebe! Heel gaaf *o*
Mijn vriend speelt ook nog met Lego :cool: hij heeft van zijn eindejaarsbonus vorig jaar de complete set van The Hobbit gekocht. Compleet met huisje van Bilbo enzo :D |
Ik heb zin in vakantie en verhuizen en dansen en frisbeeën op het strand en enenenennene. Hmpf.
|
Ik heb ergens nog wel wat Ghostbusters-action figures liggen. En Teenage Mutant Hero Turtles. En He-Man :cool:
|
Q: we hebben nog geen bod uitgebracht, maar de brief is bijna klaar. Nog even laten checken door Anne d'r moeke. Vanavond sturen.
|
Oh en Carn: die huisvestingsvergunning krijg je in de regel altijd als het huis langer dan 3 maanden te koop staat (wat zo is in ons geval) dus dat zit wel snor.
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu ga ik naar huis. |
Citaat:
|
Ik heb tickets. :yeah:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
super goed Phoebe!
|
Citaat:
|
Op die manier!
|
Ik kijk lingo en ik heb werkelijk nog nooit zo'n domme doos gezien... Doe dan niet mee!!
|
Geen wonder dat ik koppijn had. Ik heb al sinds vanmorgen niets meer gedronken.:lisa:
|
Natuurlijk geeft het ook blijk van weinig intelligentie dat ik naar lingo kijk, maar toch :o
|
Lucille :lief:
|
manke werner
|
zo werd ze op school genoemd, mijn buurman zat bij haar in de klas.
|
Citaat:
|
Ik stond laatst bij de Intertoys te twijfelen of ik een Furby zou kopen.......:facepalm:
|
Citaat:
|
Pffff, dat jullie dat volhouden zeg, dagenlang die eetmeter invullen, ik vind het maar een kutklus.
|
En er staat niet eens pindakaas zonder suiker (van die reformpindakaas, de lekkerste!@!!) bij. :mad:
|
Citaat:
Citaat:
|
En aardappelpuree mag je blijkbaar wel maken met halfvolle melk, maar niet met volle. :confused: /frustratie.
|
Citaat:
|
En ik word een beetje naar van al het ge-eetmeter hier... :o
|
Citaat:
|
Vertel dan eens wat je leuk/aantrekkelijk/whatever aan Lucille vindt. Want ik kan echt niets bedenken.
|
Ik ben gedoucht en lavendelig! nu ga ik studeren en dan komt mijn vader songfestival kijken.
|
Citaat:
Het lijkt me wel wat minder lekker, maar verder? |
Hahahah, mijn lunch levert meer op dan mn avondeten. :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |