![]() |
De eerste keer tongen; waar, wanneer, hoe?
Ik ben van plan om mijn vriendin binnenkort te gaan zoenen.
Ik ben net 13 en zij bijna. Ik weet alleen niet waar wanneer en een beetje hoe maar ik zou graag vooral op doe eerste twee dingen wat extra tips willen hebben. Alvast bedankt. |
Waar maakt niet uit, wanneer maakt ook niet uit, hoe kan je alleen maar ontdekken door te proberen.
|
Waar je wilt, wanneer je wilt, hoe je wilt (y)
|
Maar wat is een goede plek.
Waar moet je op letten. Ik bedoel je moet t denk ik niet opeens op school doen als t voor de eerste x is. Toch? En kunnen jullie misschien nog wat tips geven over hoe je moet zoenen... |
hou vol aan: een plek die vrolijk is, waar jullie alleen zijn, zeker voor de eerste keer, en, laat het gwn gebeuren, dit beeld heb ik er bij. ik ben onervaren voor de rest.
|
Citaat:
|
Okee dankjewel :)
Maar het gwn laten gaan... Is dat hetzelfde als m er gwn in hangen?? |
Rustige plek is fijn, bijv op jouw of haar kamer als jullie op bed zitten, of buiten in een park op een bankje. Verder moet je er niet te veel over nadenken, gewoon doen wat prettig voelt :-)
|
Ga gewoon op een rustig plekje zitten. Je vriendin is nog jonger dan jij dus heeft waarschijnlijk ook geen jaren ervaring. Monden tegen elkaar en speeksel uitwisselen. Tongen in elkaars mond steken en zuigzoenen hoeft niet de eerste keer. Er kan niet echt veel fout gaan. Of je oefent gewoon een keer op je hand of je arm.:D
|
Zuigzoenen hoeven ook niet per se de 2e of 3e x man, men ik haat die plekken achteraf zo haha, vooral in de zomer.
Verder, gewoon doen, ogen dicht, samen zijn & er kan inderdaad niet heel veel mis gaan, komt wel goed joh! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon eerst lieve kusjes geven op haar wang en dan nek... en dan kusje op haar mond en dan kijk je haar diep in de ogen. Evt nog wat op haar lip sabbelen, dat geeft wel aan dat je wil tongen. Let goed op haar reactie. Doet ze haar mond een beetje open, dan weet je genoeg en dan kan je iets met je tong proberen. :) Niet gelijk die lap diep in haar mond duwen, maar gewoon liefdevol. En je hoeft ook niet te gaan tongworstelen, maar gewoon rustige bewegingen. :) Succes! |
maar maar maar (ik heb een vraagje) zuig zoen hoe doe je dat? en waneer dan zuig je toch niet zo flop op de nek?? lohol
|
Dankje voor de goede reacties.
Ik heb er echt wat aan. Nog 1 vraagje: Er word idd vaak gezegd: let op haar reactie maar heeft iemand daar een voorbeeld van?? |
Nou, je zoent. En daarna let je op haar reactie.
|
Als ze vrolijk meedoet, zit je goed. ;)
Begin voorzichtig en langzaam, zou ik zeggen. Proef eerst van elkaars lippen, probeer misschien een soort "ritme" te vinden. Zolang jullie elkaars bewegingen volgen, is alles oké. Ga niet te snel, en zet die tong vooral niet te snel in. Als je het na een tijdje toch zou proberen: draai alsjeblieft niet gewoon heen en weer met die tong van je. Langzaam, met gevoel. En kijken of zij het wil natuurlijk. ;) Succes! |
Heb je haar al wel eens een kus gegeven? Anders is het misschien een idee om daar eerst eens mee te beginnen?
|
Zeker :)
Vaker zelfs Dus ik dacht dat dit misschien wel ns t moment zou kunnen zijn snap je? |
Ja dan wel, kan je niet gewoon als je op bed ligt ofzo beetje knuffelen en kus geven en kijken hoe zij er op reageert? is je vriendin super verlegen? anders zou je het ook eens kunnen vragen of ze er aan toe is om verder te gaan? Dan hoef je er niet gelijk plichtmatig op dr bek te pakken. Maar dan weet je wel meer.
|
Ja ze is echt heel verlegen (volgens mij)
Dus dan denk ik dat ga doen |
Gelukt jongens :D
Dank voor alle tips en trucs |
begin gewoon met kussen en dan doe je voorzichtig je mond open
als je vriendin dit ook doed zit je volgens mij wel goed |
Citaat:
|
Eeeeh... Integendeel :D
|
géén wasmachine gaan spelen. dat is echt té vies.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |