![]() |
How to: zoenen
Ik ben verlieft... op een meisje nog wel!
Ik ken haar alleen via internet, maar binnenkort ga ik haar ontmoeten. Regelmatig zegt ze zulke lieve dingen, die er misschien op zouden kunnen wijzen dat het wederzijds is (ze is ook bi). Als ik haar dus ooit ga zoenen (of iemand anders) wil ik wel weten hoe het moet, want zij heeft het ook nog nooit gedaan (als ik ooit met haar ga zoenen dan). Hebben (misschien lesbinnes) jullie tips hoe ik het moet doen? Echt heel erg bedankt! Liefs, Ashley |
ik ben niet lesbisch, maar er zijn geen bepaalde eisen hoe je moet zoenen hoor!
gewoon samen ontdekken als het wederzijds is! veel plezier in elk geval! :) |
Okee, thanks!
|
Dit topic past beter op Seksualiteit, dus ik verplaats hem even :)
|
IS goed, ik had de topic nog niet gezien :facepalm:
|
Zou het je eerste keer zoenen zijn? Hoe oud ben je eigenlijk?
Bij mij ging die eerste keer zoenen helemaal vanzelf. Je praat wat, je lacht, zit dicht bij elkaar, en dan gebeurt het. Zo ging het alleszins bij mij. ;-) Wel nog nooit met een meisje, hoewel ik wel bi ben, maar volgens mij verschilt dat niet zo heel erg. Mocht het echt tot een kus komen: Begin met elkaars lippen te proeven. Doe dat best langzaam, probeer een "ritme" te vinden, en kijk dan of jullie verder willen gaan. Als het lekker gaat en je het durft (en wil natuurlijk), kan je proberen met je tong een beetje op verkenning te gaan. Met wat geluk zet zij die eerste stap, zelf durf ik nooit te beginnen. :-P Veel succes, hopelijk helpt dit wat! |
Ik ben 13.
Bedankt voor je tip. |
Hoi
|
Kijk uit met mensen van het internet he! Het kan zomaar iemand zijn van 52 ofzo.
|
Ik bel ook regelmatig met haar, en ze stuurt ook regelmatig foto's van zichzelf.
Ik heb ook een andere internetvriendin die haar ook kent, en die heeft haar al gemeet. Die andere internetvriendin vertrouw ik ook, want die stond toevallig gisteren in de 7Days. Dus ik vertrouw mijn vriendinnen wel :) |
<
|
Citaat:
|
Citaat:
XXDDD |
ik ben niet lesbisch maar heb nog nooit met een jonge gezoent, maar wel met een meisje...ik denk niet dat met een jongen zoenen anders is dan met een meisje..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |