![]() |
Tevredenheid?
Tevredenheid? Was dat dan tevredenheid? Ik weet het niet Ik zoek ernaar Maar ben de weg een beetje kwijt Wat kon het anders zijn? Vakkundig nagebootst geluk Of onverschilligheid? Allebei in stille strijd Met angst, verdriet en spijt [Dit bericht is aangepast door Taal (08-11-2001).] |
Heeeeeeeelemaal niemand..? http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
kvin m heel goed,herken m ook wel,ben nooit tevreden. echt heel erg bjoetiejfol.
|
jemig... weet ik weer niet goed wat te zeggen. dattie mooi is, is zo afgezaagd maar waar! Hij is mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!! !
|
k heb m nu een paar keer gelezen en kom tot de conclusie dat ie echt mooi is. het klopt naar mijn gevoel echt, gevoel mooi verwoord!
|
hijs mooi... en ik geloof dat ik het ook wel begrijp - het gevoel dan. 't komt wel over.
en ik vin um toch errug goed! ksnap niet da'k hem gemist heb!) MAALTAALBEMS! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |