![]() |
Economie
Vertel.
|
Jij eerst.
|
Nah, oke. Ik vond 'm, op de eerste opgave na waar ik nogal wat troepredeneringen opgeschreven heb, op zich wel meevallen. Niet al te pittige rekenopgaven, en de meeste analyse- en verklaarvragen kwamen er op de een of andere manier ook wel uit, dus ik ben best tevreden. Hopen dat ik dan wel in de goede richtingen gedacht heb, aangezien ik niet een heel groot economisch denker ben maar meer van de bétakant...
|
Mensen met een natuurprofiel halen bij ons meestal hoge cijfers hoor! Volgens mij geen verkeerd examen, maar er zit denk ik geen voldoende in. Het antwoordmodel 'denkt' in een andere hoek dan ik meestal. Geen enkele berekening goed ook, zelfs een van de laatste niet :D Betoog vond ik makkelijker dan die van de voorgaande jaren.
|
Citaat:
|
Ik vond het betoog nog steeds een beetje een vervelend betoog.
De vraag over de arbeidsproductiviteit kwam ik niet uit, maar de rest ging wel goed, dus ik heb wel vertrouwen in mn cijfer :D |
Fryslân boppe.
|
Vind ik ook, Peter.
Die vraag met die elektriciteit vond ik ook vrij lastig omdat ik het me moeilijk kon voorstellen of zo. Ik vind wisselkoersen al zo'n mindfuck meestal... :P |
Citaat:
|
Dat snap ik wel, heb je inzicht voor nodig en zo, dus dat is mooi voor jou, haha! Even ter verduidelijking, mijn beste vak is filosofie :D
|
K vond m wel prima. Vond sommige vragen een beetje onduidelijk geformuleerd, zoals de laatste 'wat is het geval als' ehh wat wil je horen? ik kan 10.000 dingen verzinnen die dan het geval zijn... Maar verder was hij prima.
|
Citaat:
Er waren toch een aantal vragen die wel van zware veronderstellingen uitging. Het is goed mogelijk dat je als leerling dezelfde kant uit dacht, maar dat hoefde niet. Zie http://plazilla.com/opnieuw-fouten-i...n-economie-vwo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |