![]() |
nieuwe Louis Theroux
damn :|
|
Je bedoelt die nu op Ned3 is?:o
|
ja
|
Ja, gaat ver dit :|
|
Gelijk de rest maar even kopen!
|
Eigenlijk had ik The Most Hated Family in America eerst even moeten kijken :o
|
Ja, dat is ook een avontuur op zich.
|
Er zit echt 0,0% normale shit in die mensen :D
|
echt bewonderenswaardig hoe Louis steeds maar geduldig blijft, wtf
|
Die ouders :|
|
Die man staat echt op t punt om Louis te wurgen volgens mij
|
Ik snap nooit zo goed het punt van het protesteren. Het is toch gewoon genoeg om te weten dat je de waarheid in pacht hebt, dan ga jij lekker naar de hemel en de rest allemaal niet. Prima toch? Hoef je niemand mee lastig te vallen.
|
Ik vind de liedjes die ze hebben toegevoegd trouwens wel een verrijking aan de act ;)!
|
Liedjes? Die ene die ze oneindig herhalen? :o
|
Nee pokerface variant en nog een ander nummer dat ik vergeten ben.
|
Altijd fijn gebeld worden tijdens boeiende programma's :bob:. Gelukkig is er tegenwoordig een pauze-knop, maar loop nu wel achter :ghe:
|
is er een nieuwe serie? :eek:
meteen op Nederlandse tv hmmmmmmmmm? |
Ik blij oooh een nieuwe? Is het geen nieuwe :bob:
|
Special, eentje uit 2011 :o
|
oh :'(
|
Ooooh theroux weer op de buis!!! Even de eerste aflevering eerst kijken...
|
Die mensen zijn stuk. Kapot. Defect. Fascinerend om naar te kijken, maar ik begrijp er helemaal niets van.
|
Redelijk bizar ja, die kinderen konden geen eens meer heldere zinnen vormen omdat ze zo gehersenspoeld waren, alleen maar flarden onsamenhangende teksten.
En dan liedjes van Lady Gaga gaan coveren :facepalm: Wel grappig dat het aantal potentiele partners voor die kinderen nu terugloopt, nog een paar incestgeneraties en dan zijn ze gewoon weg. |
Ik neem ook aan dat als die opa de pijp uit gaat en de Apocalyps maar op zich laat wachten en wachten ze op een gegeven moment ermee stoppen.
|
En ze zijn al aangeklaagd, als ze die zaak verliezen bij de High Court zijn ze ook goed de lul.
|
maarja ze zijn wel allemaal advocaat :lisa:
|
Citaat:
|
oud maar fijn |
Upje.
Die van nu is ook weer behoorlijk interessant :o |
Citaat:
|
Citaat:
Louis Theroux had een docu over hun. |
Hen. En oh jah, die heb ik wel gezien. Meerdere afleveringen toch zelfs? Maar ik kon de pancake mix niet plaatsen.
|
Is ook gewoon puur random onzinnig reageren, maar wel leuk (y)
|
Up.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |