![]() |
hoe wordt je actrice?
Heeey!!
Ik ben lana, 13 jaar! Ik wil graag actrice worden maar ik heb een vraagje: hoe? ik weet wel dat je dan audities voor films moet doen enzo maar hoe weet ik voor welke films er audities zijn? Ik sta al wel 1.5 jaar ingeschreven bij een castingbureau. Is er iemand die me kan helpen??? Dit is echt een hele grote droom van mij! Xxx Lana |
Door geen dt-fouten te maken.
Verder; castingbureaus, audities en vooral ervaring opdoen. Misschien zit je nog niet bij de goeie castingbureaus of is je portfolio niet interessant genoeg. Zo makkelijk gaat het ook echt niet hoor. |
Oke maar waar kan ik zien welke audities er zijn?
|
Bij castingbureaus? :confused: Als je bij de goeie bent ingeschreven, krijg je daar toch meldingen van, mail over, toegang tot een deel van de site waar oproepen staan?
|
En doe een keer een screentest ofzo. Laat een voorstelfilmpje van je maken. Dat je een portfolio opbouwt.
|
Overigens is het ook vaak zo dat je uitgenodigd moet worden voor audities. Dat niet zomaar iedereen auditie kan komen doen.
|
Ik kan me inschrijven bij meer castingbureaus maar dan moet dat van me ouders ook mogen.
|
Nou ja, het is in elk geval niet zo dat je je inschrijft en dat een filmcarrière je dan komt aanwaaien.
|
Tja,.maar ik kan altijd proberen :D
|
Ik heb via elskes kast een auditie gevonden ga er vandaag met me ouders naar mailen!!
|
Inderdaad: bouw een mooi portfolio op en kijk of je bij het juiste castingbureau zit.
Verder kan je je misschien aanmelden bij een toneelvereniging of een academie voor podiumkunsten ofzo, dan doe je alvast wat meer ervaring op. Heb ik ook gedaan, je kan jezelf altijd verbeteren! En als je je school af hebt, kan je dan de grote stap zetten en de professionele opleiding tot actrice volgen. |
Op welke academie zit jij eigenlijk, AngelOfCookies? Just curious :o
|
Citaat:
|
De juiste personen ballen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |