![]() |
vmbo kader of mavo??
hee k heb een vraagje ik heb een goed kader rapport met 8tes en 9ens.(y) mijn moeder en mentor zegt dat ik over moet gaan naar mavo. maar ik heb nu al moeite met toetsen enzo maar ze zeggen dat ikj het wel aan kan..
WAT MOET IK DOEN?????:confused: |
Als je 8en en 9ens hebt klinkt dat niet alsof je heel veel moeite hebt met toetsen, ik kan me best voorstellen dat je er hard voor moet leren, maar misschien kan je met hard leren de mavo ook wel aan. Misschien haal je dan geen 8en en 9ens maar 6en en 7ens, maar dan heb je wel een hoger diploma... Proberen kan altijd lijkt me.
|
Mavo doen. Niet onzeker zijn, je kan het.
|
Ik zou het gewoon proberen. Je moet eruit halen wat erin zit hè, en je moeder en je mentor kennen jou, die weten echt wel wat goed voor je is, en wat je aankan. Dus ga ervoor, het moet vast lukken als je nu 8en en 9ens staat...
|
Mavo is een eitje, zeker als je die cijfers haalt.
|
Hoe hoger je inzet, hoe meer keuze je jezelf laat. Als je deze cijfers haalt, dan kan je de MAVO zeker doen. Ik zou daarom ook zeggen dat je daar zeker aan moet beginnen. Mocht het niet lukken, dan kan je op een later tijdstip altijd Kader doen, terwijl als je nu naar kader gaat, de MAVO voor je blijft afgesloten.
|
3 mavo is echt ziek makkelijk. Echt ik had daar alleen maar achten. Maar nu in 4 mavo heb ik alleen maar 6'jes en 7'ens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |