![]() |
Wiskunde B examen
Persoonlijk vond ik wiskunde B vééls te lang.
|
Ik vond het prima te doen, beter dan verwacht, maar ik had inderdaad wel zo'n 2 uur en een kwartier nodig, maar ik heb meestal wel al mijn tijd nodig bij wiskunde, vooral om mijn slordigheidsfouten eruit te halen enzo, maar volgens mij ging het prima.
|
Ik hoop op een zes. En verder wil ik er niet te veel aan denken, want anders ontgaat mij alle motivatie voor scheikunde a.s. vrijdag...
|
Ik heb bij opdracht 5 in de haast perongeluk (sin(a)*cos(a))^4 genomen, en voor a=(1/6)*pi ingevuld. Ik weet het, ^4 moet ^2 zijn... Hoeveel punten zou ik voor die opdracht krijgen?
|
Wiskunde ging wel lekker bij mij! Gelukkig :D
eehm, @TheHunter, ik denk dat dat als slordigheid wordt gezien en dat je er één punt op mist, als je de som verder tenminste normaal hebt opgelost, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker... |
Ik had aanvankelijk vrij veel 'gezonde spanning' voor dit examen, ondanks dat ik best goed in wiskunde ben. Ik wist gewoon niet wat ik ervan moest verwachten, en dat iedereen het als een van de belangrijkste vakken ziet helpt natuurlijk ook. Maar ik vond 'm na afloop echt reuze meevallen. Alles kunnen invullen, waarbij ik waarschijnlijk zo'n 73/79 punten gehaald heb, dus dat zit wel snor:)
|
hoi
mag je als examencijfer 2 vijven hebben, of als eindcijfer 2 vijven. want stel ik heb een 4 voor wiskunde examen en een 6 als pta cijfer word dat een 5. Maar telt die 4 dan als 4 of telt het als 5 en mag je dan nog een 5 halen |
Je mag als eindcijfer twee vijven halen, maar voor al je examencijfers moet je gemiddeld wel een 5,5 halen
|
TheHunter, vond je het examen echt zo lang?
|
Ja, heb 9 punten gemist omdat ik de 2 bewijssommen heb geskipt en waarvoor ik achteraf geen tijd meer had.
|
Jammer, want juist de bewijssommen waren goed scoren dit keer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |