![]() |
Guilty pleasures
Wat voor TV-programma's en/of films die je eigenlijk heel slecht vindt of waar je je eigenlijk voor schaamt volg of kijk je?
|
niets; ik heb amper tijd om aan mn pleasures toe te komen qua series en films, dus laat staan dat ik tijd heb voor de guilty varianten :o Ik ga wel eens naar een 'foute film' avond, maar dat telt niet gok ik.
|
Verschrikkelijk slechte pulp als Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan en Wie Trouwt Mijn Zoon.
En ik ben er ook niet trots op dat ik graag kijk naar het extreem gezapige Boer Zoekt Vrouw. |
Citaat:
|
Dan ben ik gelukkig niet de enige :d. Mag ook graag dingen als Take me Out, Echte Meisjes, De allerslechtste, Cheat on Me, Mijn leven in puin, Echt Scheiden en Mijn vieze vette vervelende verloofde met een half ook kijken :y
Programma's als Van de Straat zijn ook heerlijk, maar dat heeft toch een stuk meer niveau vind ik :o |
Barbie's Baby, en die nieuwe serie, weet niet eens hoe die heet. Hoewel ik er mee gestopt ben, want ik vond het te erg worden om aan te zien.
Bonje met de Buren, lekker kijken naar ruzies en non-issues. Ik heb HET nog nooit gedaan. Hoewel het me wel stoort dat het allemaal wel erg nep is. Ook kan ik nogal genieten van bijvoorbeeld Het Gouden Televizierring Gala. Het slecht vinden, en dan toch altijd weer kwaad worden als mijn favo's niet winnen. |
Ik kijk veel Kitchen Nightmares, de laatste tijd, en sommigen zijn best ontroerend.
Verder kan ik ook genieten van de Echte Meisjes, maar daar schaam ik me geenszins voor. |
Als ik thuisben en tijd heb, kijk ik gtst :o :o :o
|
Huisje Boompje Beestje. Ik kijk het altijd op uitzending gemist en vind het helemaal hilarisch . De Rampzalige Avonturen van Flapjack ga ik ook helemaal stuk. Alle die gezichtsuitdrukkingen in die serie zijn zo
http://stream1.gifsoup.com/webroot/a.../1088467_o.gif :D:D:D:D |
Cheat on me, Geordie Shore en nu ook The Valleys. Een grovere versie van Geordie Shore.
En soms 's middags Made op MTV. Wel leuk om jonge mensen boven zichzelf uit te zien stijgen. |
Ik vond Spartacus geweldig. Maar eigenlijk is het niet echt een guilty pleasure want het is ook geweldig.
|
The Penguins of Madagascar :bloos:
|
De liedjes van the sound of music :bloos:
|
Spongebob :bloos:
Maar die kerel blijft, ongeacht je leeftijd, wel geniaal... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |