![]() |
Coca Cola
Hallo
ik heb een tijdje geleden een paper moeten schrijven over een onderwerp dat ik zelf koos. Ik koos voor Coca Cola. Zo vertel ik de evolutie van simpel medicijn tot een wereldbekende frisdrank. Volgende week zal ik dit dan ook in een korte 10 minuutjes moeten presenteren en ik wou dit graag met iets creatiefs doen ! Hebben jullie wat ideetjes ? |
Prezi, voorwaarde is dat je dan een soort groot scherm hebt (waar je normaal powerpoint op zou doen) en internetverbinding. Prezi kan je gewoon googelen, het is gratis in gebruik. Wel even wennen maar het schijnt steeds meer powerpoint te gaan vervangen. Als het een korte presentatie is kan je gewoon een standaard format pakken en die invullen, redelijk makkelijk en zeker even wat anders.
Het idee is een beetje hetzelfde, sheets, maar nu is het 1 groot spelbord waar je overheen gaat, het oogt veel prettiger en leuker dan een powerpoint die altijd heel statisch zijn (of heel vervelend met ronddraaiende teksten). |
ga verkleed als de kerstman
|
Neem een fles cola mee en gooi er een mentos in tijdens de presentatie.
|
Beter nog: Vries een paar mentossen (ja, mentossen) in in ijsklontjes, geef vervolgens iedereen een glaasje cola met de ijsklontjes in kwestie erbij.
|
Ziek nais broer, die ga ik proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfde met jou Cola idee, wellicht dat in jou kringen iedereen het wel had, maar daar buiten eigenlijk amper iemand. |
Citaat:
je kan waarschijnlijk wel wat met hun "extravagante" manier van marketing. |
En dat terwijl vanilla coke lekkerder is dan normale cola.
|
Citaat:
Weet toeval dat coca-cola doel heeft dat ze altijd en overal voor iedereen verkrijgbaar moeten zijn, en dat lukt ze aardig. Scholen, automaten op stations, vliegvelden, supermarkten, bioscopen, restaurants. Eigenlijk overal kan je cola kopen, dus ze slagen goed in het doel dat als iemand een cola wil, dat vaak ook wel kan. Iets dat rivella bijv niet heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |