![]() |
ALLE DRUMMERS, weet iemand nog hele leuke liedjes?
Hallooo beste mede drummers (of niet xd)
Maarr weten er mensen nog leuke liedjes die een beetje te doen zijn maar waar je zegmaar wel de hele avond weer goedmaakt ;) Ook zit ik in een band met een gitarist (elektrisch) een Bas gitarist een pianist en ik zelf; een drummer. Dus... Heb jij nou nog een liedje waarvan je denkt "hee dat zouden ze best ns kunnen spelen" aarzel san vooral niet en zet het hieronder Alvast bedankt voor de suggesties :) |
Citaat:
|
Dani California is voor alle partijen een leuk nummer, denk ik.
|
Blof, acda en de munnik, coldplay, the script.. noem het maar op :)
|
Bon Jovi - It's My Life. Bryan Adams - Summer of 69. Bruce Springsteen - Born in the U.S.A.
Doe Maar - Is Dit Alles. Europe - The Final Countdown. Mr.Big - Nothing But Love. Nickelback - Rockstar. Nirvana - All Apologies. P!NK - Get The Party Started. Santana - Samba Pa' Ti. Sister Sladge - Lost In Music. Sum 41 - Still Waiting. The Rolling Stones - Paint It Black. Zo kun je even vooruit. :) |
Wat speel je zoal?
|
Sultans of Swing - Dire Straits
|
Toxicity :X
|
HC Punk vind ik vaak goeie drums hebben. |
Castle Of Glass - Linkin Park
|
|
:cool: Als je dat soort drumwerk vet vindt moet je Nerve checken, met Jojo Mayer achter de trommels.
|
Ga africa van toto spelen! Super lastig liedje, heel lastige partijen. Maar heb het ook met onze band gespeeld, en het is een super leuke uitdaging!
|
Voor een drukke avond: linkin park, ouwe albums: meteora, minutes to midnight, enz.
Voor Rustig, salsanummertjes als oye como va, gwn op gesloten hihat tikken en bij 1e bas en tik op hihat, 2e hihat 3e hihat en snare (snaren erop of eraf kan allebei) 4e tel hihat, simpel als dat :D |
En afentoe fills natuurlijk, die afsluiten met een crash, enne, ook afentoe je ride gebruiken
|
Zo beetje alles van The Ramones.
|
Ik ben nog niet zo ervaren, maar ik zou kiezen voor The Script
|
Ik had veel plezier met One - Metallica en ik ben niet eens een metal fan
|
eu vara nu dorm - connect r (Y) give it a try zou ik zeggen
|
Probeer iets van de band TOOL :)
|
Never Go Back - Evanescence of Erase This, ook van Evanescence