![]() |
verliefd
Help me!!Dit zijn allemaal dillemma's in 1!! Ik bn verliefd op een jongen dat ik al paar maanden ken. Mijn ouders kennen hem ook maar vinden hem niks. Maar ik denk ook dat hij iets voor mij voelt want soms vraagt hij mij mee uit. en op facebook zei hij dat hij op mij was maar toen zei ik da ik het ni geloofde en zei die da het een grapke was!Maar hij zei ook da hij mij super tof en leuk vond EN ik heb een andere nationaliteit. Ik mag pas op mn 18 een lief.wat moet ik doen!! :( :lief:
|
vanwaar dat je op je 18e een lief mag?
jou nationaliteit en de zijne? leeftijden? waarom mogen je ouders hem niet? |
mijn ouders zeggen dat ik pas op mn 18e een lief mag
ik kom niet uit europa en hij is een Belg ik bn 13 hij is net 14 mn ouders mogen zijn ouders niet omdat ze over ons roddelen( da zei een vriend) |
wonnen jullie wel bij elkaar in de buurd?
|
Poe, dat is een lastige situatie.
Heb je al eens aan je ouders gevraagd waarom je precies geen relatie zou mogen (even in het algemeen, dus niet specifiek met deze jongen). Misschien eerst eens met de makkelijkste van je ouders bespreken en daarna pas met allebei. Mag je van jouw ouders wel gewoon met hem omgaan of afspreken? |
Dan willen je ouders dus dat je het stiekem doet. Don't ask, don't tell.
|
Citaat:
Het is wel heel vervelend voor je. Ga idd eens met 1 van je ouders appart praten, je bent een meisje dus misschien met je moeder? Je moeder is ook ooit zo oud geweest als jij en is toen ook vast verliefd geworden op jongens. Ik denk dat ze je heus wel begrijpt en dat ze misschien wel iets wil aanpassen aan de "regel" |
Citaat:
OT: Je kan het altijd met hem proberen en het geheim te houden. Of dat je eerst een tijdje met hem hebt, en zegt dit dan tegen je ouders. Hierdoor zien ze misschien in dat het helemaal niet zo erg is als ze dachten en accepteren ze het misschien wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, niets zo leuk als iets stiekems doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |