Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1878845)

inlove1234321 25-05-2013 20:59

verliefd

Help me!!Dit zijn allemaal dillemma's in 1!! Ik bn verliefd op een jongen dat ik al paar maanden ken. Mijn ouders kennen hem ook maar vinden hem niks. Maar ik denk ook dat hij iets voor mij voelt want soms vraagt hij mij mee uit. en op facebook zei hij dat hij op mij was maar toen zei ik da ik het ni geloofde en zei die da het een grapke was!Maar hij zei ook da hij mij super tof en leuk vond EN ik heb een andere nationaliteit. Ik mag pas op mn 18 een lief.wat moet ik doen!! :( :lief:

lukepro3 25-05-2013 21:04

vanwaar dat je op je 18e een lief mag?
jou nationaliteit en de zijne?
leeftijden?
waarom mogen je ouders hem niet?

inlove1234321 25-05-2013 21:19

mijn ouders zeggen dat ik pas op mn 18e een lief mag
ik kom niet uit europa en hij is een Belg
ik bn 13 hij is net 14
mn ouders mogen zijn ouders niet omdat ze over ons roddelen( da zei een vriend)

lukepro3 25-05-2013 21:27

wonnen jullie wel bij elkaar in de buurd?

Elin3 25-05-2013 21:28

Poe, dat is een lastige situatie.
Heb je al eens aan je ouders gevraagd waarom je precies geen relatie zou mogen (even in het algemeen, dus niet specifiek met deze jongen). Misschien eerst eens met de makkelijkste van je ouders bespreken en daarna pas met allebei.
Mag je van jouw ouders wel gewoon met hem omgaan of afspreken?

Schrödinger 25-05-2013 22:18

Dan willen je ouders dus dat je het stiekem doet. Don't ask, don't tell.

NiemAno 26-05-2013 17:01

Citaat:

Ik bn verliefd op een jongen dat ik al paar maanden ken
DIE ik al een paar maanden ken.. Ik kon het niet laten :D

Het is wel heel vervelend voor je. Ga idd eens met 1 van je ouders appart praten, je bent een meisje dus misschien met je moeder? Je moeder is ook ooit zo oud geweest als jij en is toen ook vast verliefd geworden op jongens. Ik denk dat ze je heus wel begrijpt en dat ze misschien wel iets wil aanpassen aan de "regel"

koningcarl 26-05-2013 22:44

Citaat:

NiemAno schreef: (Bericht 33155473)
DIE ik al een paar maanden ken.. Ik kon het niet laten :D

Het is wel heel vervelend voor je. Ga idd eens met 1 van je ouders appart praten, je bent een meisje dus misschien met je moeder? Je moeder is ook ooit zo oud geweest als jij en is toen ook vast verliefd geworden op jongens. Ik denk dat ze je heus wel begrijpt en dat ze misschien wel iets wil aanpassen aan de "regel"

Jezus man, kijk eerst eens naar jezelf voordat je andere verbeterd.

OT: Je kan het altijd met hem proberen en het geheim te houden. Of dat je eerst een tijdje met hem hebt, en zegt dit dan tegen je ouders. Hierdoor zien ze misschien in dat het helemaal niet zo erg is als ze dachten en accepteren ze het misschien wel.

inlove1234321 27-05-2013 21:21

Citaat:

lukepro3 schreef: (Bericht 33154735)
wonnen jullie wel bij elkaar in de buurd?

jha

inlove1234321 27-05-2013 21:23

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33154738)
Poe, dat is een lastige situatie.
Heb je al eens aan je ouders gevraagd waarom je precies geen relatie zou mogen (even in het algemeen, dus niet specifiek met deze jongen). Misschien eerst eens met de makkelijkste van je ouders bespreken en daarna pas met allebei.
Mag je van jouw ouders wel gewoon met hem omgaan of afspreken?

Ik spreek wel soms af met hem maar mn ouders vinden ht ni egt leuk. Mijn nicht heeft ook een lief ze is ng maar 16 maar haar moeder is nu heel boos enzo.. dus ik durf ht ni te vrage

feniks 28-05-2013 06:50

Tja, niets zo leuk als iets stiekems doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.