![]() |
Wat is een typisch vrouwendrankje?
Hey,
ik vroeg me af wat nou een echt een vrouwendrankje is? |
breezers natuurlijk
|
Blijkbaar ook witte wijn.
|
Boeie, gewoon lekker drinken wat je lekker vindt
|
Alles wat geen whisky is.
|
Bier
|
Rosé bier
|
Citaat:
|
Wijn.
|
Prosecco, rosebier, breezers, witte wijn, rosewijn
|
Sowieso op nummer één: witte wijn
En verder, afhankelijk van de leeftijd en groep waar ze bij horen: Prosecco, rosebier, breezer, rosewijn, Bacardicola, Canei, rode wijn. Wil je zeker weten om chicks aan te kunnen bieden in de club of niet? :ertur: |
(Zoete) witte wijn, champagne, kir royal, cava, allerlei kleurige cocktails met zoete likeuren (safari, pisang, passoa, malibu, blue curaçao, pushkin rode en zwarte wodka,...), bessen (en andere vruchtenjenevers), baileys,...
De cosmopolitan (Sex and the city materiaal). |
Ik zou zeggen:
- Jillz - Witte/rode wijn - rose bier - bessen |
Rode wijn is in mijn hoofd meer gelinkt aan mannen. Rode wijn hoort bij vleesch! En mannen eten vleesch! Wit is voor bij vis en vrouwen eten sneller vis.
Maar niet dat ik zo door het leven ga hoor ^^ mij zal het een zorg zijn wat iemand eet/drinkt en mannelijk/vrouwelijk is. Maar als we toch de vooroordelen in kruipen, dan is rode wijn mannelijk in mijn hoofd :D |
Ja oke, maar het in 't Gooi is wijn voornamelijk voor de vrouwen. Over het algemeen idd witte wijn. Maar ook rode wijn. Bij het eten wordt er over het algemeen door de man en vrouw gezamenlijk rode wijn gedronken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gadverdamme, die ranzige blauwe mandarijnentroep? :o Word al misselijk bij de gedachte, was m'n eerste ervaring met alcohol en de aanleiding vn mijn eerste (en gelukkig enigste) aanvaring met bureau Halt xD Hier in de buurt is dat spul ook echte 'wijvendrank'. |
Citaat:
Cocktails komen in fancy glaasjes met suikerrandjes, parapluutjes en glittertjes (om het even te overdrijven), daar wil je je als stoere vent toch niet aan wagen? :D En het gaat ook niet echt om wat er nu in principe door welk geslacht echt werkelijk gedronken wordt, denk ik, meer over waar je aan denkt bij vrouwendrank. Ik ken zat vrouwen die bier zuipen en zat mannen die even graag cava drinken, dus het zijn toch allemaal maar dingen die van persoon tot persoon afhangen. En El Picu heb ik ooit op een verjaardag gehad, in de veronderstelling dat de smaak niet veel kon verschillen van Blue Curaçao, was dat even een tegenvaller. Niemand heeft dat spul gedronken. |
Amaretto, Malibu, Baileys.. Zoete drankjes :y
|
Gin
|
Rosé bier, zoete witte wijn.
|
Crystal Clear
|
Citaat:
|
Alle zoete rommel ja. Mannen die zulke dingen drinken doen dat vrijwel altijd om met limonadeglazen tegelijk dronken te worden, vrouwen drinken het geleidelijk een avond lang.
Breezers zijn vooral 16-, niet per se voor vrouwen of mannen. |
ik vind prosecco altijd erg wijferig.
maar de meeste lusten ook wel een pilsje. |
Melody(vind ik zelf eigenlijk egt lekker), Breezer, Martini
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |