![]() |
Ivm Tanden
Ik heb sinds maybe klein jaartje een kroon, die toendertijd dzelfde kleur had als de rest van me tanden en merk dat de rest van me tanden tegewoordig minder wit zijn dan voorheen. Hoe is dit tegen te gaan? aangezien ik gewoon dagelijks me tanden poets
Eet weinig tot geen suiker, 1maal p/dag koffie na 't avondeten En vroeg me ook af als je Whitening Tandpasta haalt en je dat maybe 2x per week gebruikt ipv de normale tandpasta, zal dat enig effect hebben op de kleur van je tanden? Net beetje lopen googlen en zie regelmatig staan dat Whitening totaal niet helpt Tips r appreciated ;P |
Drink je veel koffie en/of thee? Daar kunnen je tanden ook van verkleuren. Whitening tandpasta kan wel wat van de aanslag van je tanden af halen maar je tanden worden er niet hagelwit van.
|
Even langs de mondhygiënist(e)? :)
|
Citaat:
Is het ook gewoon het effectiefst als ik s'ochtends en s'avonds me tanden poets? of beter na ochtend ontbijt ofzo? thanks man |
Citaat:
Mijn tandarts heeft laatst wat tandsteen verwijderd. Ineens waren mijn tanden een stuk witter XD |
Citaat:
Als je (zoals ik zelf) pas rond een uur of 12:00 je ontbijt naar binnen werkt kun je het het beste wel gewoon van tevoren doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |