![]() |
Enschede + Hengelo meeting
Zaterdag 21 (+ Zondag 22) September
Of Zaterdag 28 (+ Zondag 23) September 14:00 Verzamelen op Enschede Centraal winkelen en boodschapjes doen voor de bosmeet. Meeting met het bos :) En 's avonds en 's nachts Hengelo onveilig maken Mensjes die komen: (even opnieuw je naam er bij zetten aangezien ik het niet meer bij heb kunnen houden) Zeker * Black Sugar Mischien Owja willen jullie nog je stem uitbrengen over de datum? Dank U ;) Mischien dat dit een mini meet gaat worden, maar dat is mischien wel leuk een keer. (ook aangezien de Nul nou niet bepaald huge is) |
Mensjes die komen:
(even opnieuw je naam er bij zetten aangezien ik het niet meer bij heb kunnen houden) Zeker * Black Sugar Misschien * Aurelia AutumnRain Als het op de 28ste is. |
Mensjes die komen:
(even opnieuw je naam er bij zetten aangezien ik het niet meer bij heb kunnen houden) Zeker * Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) Misschien * Aurelia AutumnRain |
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * Paranoide * eztah * drama Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery |
Citaat:
|
mag ik schuingedrukt op de kop links boven aan of in het cremebruin?
|
Citaat:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * Paranoide * eztah * drama * expl. boy Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery *water and fire *black dolfin |
gewoon allemaal komen heel scholieren.com
|
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * Paranoide * eztah * drama * expl. boy Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery *water and fire *black dolfin * otherside |
Citaat:
K weet niet of me ouders het key vinden dat ik met vreemde lui hengelo onveilig ga maken s'avonds :( , maar voor het begin van de meet kom ik misschien wel :) |
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen ---- Ik weet nog altijd niet helemaal zeker of ik wel geld heb/kan komen :/ |
Citaat:
Op de een of andere manier vinden ouders mij altijd o'n lief meisje :| |
Ik ben zaterdag zowiezo wel in de nul te vinden :)
|
Zaterdag avond, in hengelo, ja dan meet ik mee :) In enschede gaat moeilijker denk ik. Plant mij maar bij 'misschien'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
ik ons niet wie zijn wij? wei of gras? |
Citaat:
|
Citaat:
Discussie aangaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens vanavond waarschijnlijk ook in de Nul.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even uppen.
Maargoed, klopt het lijstje nog, of komen er meer :D |
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown Misschien * Aurelia AutumnRain * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen Dat van 's avonds weet ik nog niet zeker, aangezien er dan geen bussen meer terugrijden... Maar 's middags kom ik zekerweten! |
heeej ik woon in enschede,
misschien kom ik wel stiekem om het hoekje kijken niemand die me herkend :D |
ok 444
66 8 daar houden we het maar even bij ok? |
Wat een meetings toch weer allemaal :o
|
Citaat:
:| of :|:| tis niet veel :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het word...... *tromgeroffel* Zaterdag 28 September
Komt allen, de Nul is alleen al doe moeite waard. :D |
Waarschijnlijk kom ik wel.
Weet alleen niet of ik mee naar de nul ga. Denk het niet. zo dus: Zeker: * Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown * Aurelia AutumnRain Misschien: * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen *AtHell |
Citaat:
|
Citaat:
|
*pakt agenda, lifestyle meeting bij de 28ste uitkras, schrijft het met potlood bij de 21ste*
|
ja 21ste doen we :p
|
Ok, de eenentwintigste dus :)
|
Ik kom de 21e wel, maar waarschijnlijk pas tegen de avond. Ik heb niet echt geld en zin om door de stad te dolen.
:) |
"draaimolen"
|
*kan de 21e niet, de 28e wel :( *
|
Citaat:
|
wat voor bijeenkomst is dat dan??
|
jammer ik moet die dag ook werken en 's avonds heb ik verjaardag, jammer misschien andere keer. en k heb ook nog niet zo super veel zin om mij bekend te maken.
Kuzzzz dreen die van haar anonimiteit houdt |
Ik hoop echt dat iedereen die nu in het lijstje staat ook echt komt, en dat niet bijna iedereen op het allerlaatst afzegt of gewoon niet komt opdagen zoals bij de Zandvoort meeting.
Verder mogen er van mij 's middags ofzow nog wel wat meer mensjes komen :) Mja, ik sta in ieder geval om 2 uur op het centraal station van Enschede, gewoon gelijk waar iedereen de trein uit komt stappen. Daar wacht ik een half uurtje en dan ga ik gewoon. En dan sta ik om 6 uur op het station in Drienerloo (kom je met de stoptrein vanuit Hengelo) voor de mensjes die mee willen het bos in. Tsja en voor de rest van de avond moet je maar gewoon bellen als je niet eerder kan komen. Voor mijn telefoon nummer kun je me toevoegen op msn. |
WAT VOOR MEETING IS DITR?
jah ik post hier nooit mah omdat ik in hengelo woont d8 ik hmzz |
Citaat:
Uhm, een paar mensjes van het forum die rondhangen in de stad, in het bos en in de Nul. Gewoon wat de meeste mensjes in de stad, bos of nul doen eigenlijk. Alleen houden wij een orgie, maar daar hoef je niet aan mee te doen hoor. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |