![]() |
De strijd is gestreden; ga je slagen?
Vertel (graag ook niveau erbij vermelden)!
|
Als de norm van Frans (HAVO) 1 is wel. Anders niet.
|
nee (VMBO-TL)
|
Ben erg bang van niet.. (havo)
|
Ik ga zeker slagen ja. Moet nog 1 examen (frans natuurlijk...) maar zelfs als ik daar een 1 voor haal slaag ik en kan ik het altijd nog laten vallen, hoewel dat wel heel zuur zou zijn van 3 jaar hard werk en struggles omdat ik meerdere vakken op 1 moment had.. Ach, na morgen heerlijk vakantie :)
|
Nja, denk het wel (VWO).
|
Ik hoop het wel ;) (VWO)
|
Ik weet het echt niet... Als ik zak dan is het in ieder geval niet definitief.
|
Vast wel! :D (VWO)
en ik hoop dat het voor iedereen hard meevalt! |
Ik ben vorig jaar al geslaagd, maar het heeft niet zoveel zin om je nu druk over te maken of je wel of niet..., niet?. Ik zie altijd veel mensen antwoorden vergelijken, en dan staan daar de multiple choice antwoorden op internet. Maar, als je het papiertje inlevert, kun je niks anders doen dan afwachten. De rest is verspilde energie. Toch?
Alleen als je nu voor 90% zeker bent dat je gezakt bent voor een bepaald vak, zou ik alvast gaan leren... Alhoewel dat zou op zich wel weer erg vroeg zijn. Maar goed, dat is het enige wat je kan doen. Norm dit, norm dat, klagen bij het LAKS. Pffff. Gewoon wachten, cijfers voor je neus, in 1 keer klaar. Net zoals bij een pleister aftrekken. In 1 keer doet uiteindelijk het minste pijn. |
haha, you're right, natuurlijk... maar dan nog ;) Niet iedereen is zo nuchter... en voor sommige mensen is het misschien maar beter dat ze er vanuit gaan dat ze zakken.. ligt dat aan mij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar daar heb je evt. ook nog een herkansing voor toch...
|
Neen. Ik heb 4 vakken verpest en met een norm van min 0,8 voor Frans kan ik een vak herkansen en ben ik alsnog geslaagd.
|
Ik hoop echt dat de normen hoog zijn! :(
|
Citaat:
|
Jawel... maarja heb eerst vmbo-tl gedaan ivm omstandigheden en nu alles weer op een rijtje staat havo op vavo. Alleen is het toch moeilijker dan gedacht. Maar aanhouder wint!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk het wel, de normeringen voor VWO zijn zoooo chil. |
Afgezien van het feit dat Latijn en Duits gewoon slechte examens waren, kloppen de normeringen redelijk met wat ik in gedachte had (althans, voor mijn vakkenpakket). Alleen 1,1 voor Engels had ik echt niet zien aankomen, eerder een 0,6 ofzo verwacht. Scheikunde 1,7 was ook redelijk royaal :)
Dus slagen lukt wel! |
Citaat:
Je hebt er zoveel over gepost, je moet nu wel even aan iedereen taart uitdelen. :ertur: |
Met 4 onvoldoendes examens in gegaan met 0 eruit gekomen :cool:
|
Citaat:
|
ben gezakt op 4 vakken.
|
Citaat:
Boh. Ik slaag sowieso, maar ik moet nog gebeld worden. Word ik toch best nerveus van.. |
Ik ben klaar met de middelbare :D.
|
Yay Ik ook :D
|
YEEH :D
|
Pfffff GEWOON GESLAAGD!
Wat een dag was dat. Had t totaal niet verwacht. Vooral de scheikunde N term?!?! Raar was dat, blijkbaar lag het dus niet aan mij :D Ik ga m'n sk leraar bedanken want onze SE's waren echt onmogelijk (4.9 se gemiddelde en 6.2 centraal)! Als hij me niet zo gepusht had was k echt niet geslaagd... |
Geslaagd! & heel dik tevreden met mn cijfers! :D
|
Toppers allemaal hier! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |