![]() |
Vakantie met vriendin, waar?
Hallo,
Ik zou graag in juli met een vriendin van mij op vakantie gaan in Nederland. We hoeven geen typische jongerencamping, als er maar een lekker zwembad is en we lekker kunnen uitrusten. We zijn allebei 16 jaar dus op veel campings kunnen we nog niet alleen naartoe in een bungalow. Wie weet waar dit wel kan? |
dan kan je meestal alleen terecht op een jongeren camping, want voor de rest moet je meestal 18 + zijn, wel kan je overleggen met de eigenaar, dat jullie ouders jullie brengen en dat hun de verantwoordelijkheid over jullie nemen, zo heb ik het toen gedaan, sommige campings of bungalow parken doen daar niet moeilijk over mits het in goed overleg gaat
|
Wat is er mis met een bungalow? Of valt dat niet binnen jullie budget? Persoonlijk zou ik namelijk liever in een bungalow liggen dan een tent/caravan :o
En ja, misschien inderdaad eens kijken of je iets kunt regelen met de eigenaren, of anders een rustig stukje op een jongerencamping opzoeken (als jullie geen feestbeesten zijn). |
Je gaat toch niet "op vakantie" in Nederland jonge.
|
Met een bungalow is niks mis natuurlijk, die heb je in verschillende prijs klasses. Misschien maar is een eigenaar bellen en vragen naar de mogelijkheden.
En tja, op vakantie in Nederland.. kan best leuk zijn toch. Of moet ik het overnachten noemen? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |