![]() |
Voorlopige normeringen.
Weet iemand iets meer over de voorlopige normeringen?
|
delen door totale keer 9
|
Citaat:
|
Behaalde score delen door totaal score keer negen is de normering nul. Dus het cijfer wat je minimaal hebt mits je goed hebt nagekeken.
|
Citaat:
|
Bedoelde ik niet in die zin. Vorig jaar maakte het CvE voorlopige normeringen bekend rond 5 juni en ik vroeg me af af dat dit jaar ook wordt gedaan. Ik kon zelf vrij weinig informatie vinden.
|
Is dat niet alleen voor het vmbo?
Bekendmaking normering beroepsgerichte vakken Het CvE wil de mogelijkheid open laten om in 2013 – evenals in 2012 – voor de beroepsgerichte vakken in eerste instantie voorlopige N-termen bekend te maken en de definitieve N-termen gelijktijdig met de N-termen voor de algemene vakken vmbo te publiceren. In dat geval zou gelden: - Het CvE maakt op 5 juni 2013 uitsluitend voorlopige N-termen bekend voor de centrale examens beroepsgericht. Op basis van de voorlopige N-term kan het voorlopige CE-cijfer worden vastgesteld. - De definitieve N-termen beroepsgericht worden, gelijktijdig met de N-termen voor de algemene vakken vmbo, op 12 juni 2013 gepubliceerd. - De definitieve N-termen zullen niet lager zijn dan de voorlopige N-termen, zodat het definitieve CE-cijfer niet lager kan zijn dan het voorlopige. Bron: http://www.cfi.nl/Public/CFI-online/...cm2-133898.pdf |
Uit dat artikel lijkt het er wel op, maar ik ben ook vrij benieuwd naar de normeringen, dus hopelijk niet al te veel later havo en vwo:)
|
De normeringen van havo en vwo worden pas donderdagochtend 13 juni 08.00 bekend gemaakt. De meesten krijgen s middags dan al de uitslag..
|
Oh klopt ja, alleen voor het vmbo. Jammer dat het voor havo/vwo niet eerder bekend wordt gemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |