![]() |
Meisje
Beste mensen.
Bij mij op school is er een meisje dat ik wel knap vind, ik zou haar graag eens willen aanspreken op Facebook, alleen heb ik totaal geen idee wat ik zou moeten zeggen.. Misschien zit het ook wel een beetje in het mentale, dat ik 't niet goed durf... |
Hallo zeggen is een goed begin. (y)
Weet ik veel. Vraag hoe het gaat ofzo. Of juist wat over haar. Favo films oid of hobby's. |
Weet je van wat voor muziek ze houdt? Vind je die muziek ook leuk? Ga daar over praten.
|
kzou je wel even voorstellen ofzo, straks weet ze niet wie je bent en denkt ze welke vreemde begint nu weer tegen me te praten..
voor de rest gewoon vragen stellen inderdaad, en vertel wat over jezelf ;) |
Citaat:
Zoek gewoon onderwerpen die jullie beiden raken. Een vervelende leraar van wie jullie allebei les hadden, een grote gebeurtenis op school ("ga je ook naar het feest vrijdag??"), muziek, film, blaat. |
Durven.
|
|
In het echt met haar gaan praten. Niet op feestboek
|
als je nu al niet weet wat te zeggen dan zal dat wel een interessante date worden :P
|
Wat wil je op facebook doen dan? Facebook is echt alleen handig om informatie van elkaar door te nemen. Dat kan jij gebruiken voor een echt gesprek.
|
Je moet wel een doel hebben, praten is het middel om dat te bereiken. D'r leren kennen, d'r mee uit te vragen. Heeft andere aanpak nodig. Heb je d'r al op FB?
|
Meisjes vinden het altijd leuk als een jongen met hun kennis wil maken, maar wees niet opdringerig. Dus je moet het gewoon altijd proberen. Nee heb je ja kun je krijgen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb net hetzelfde probleem voor, maar ik ga denk ik Gwn wat info vragen op facebook en als ik daar ook enkele dingen van tof vind dan praat ik even en dan ga ik voorstellen om verder te praten op een date ;)
|
Citaat:
je zegt haar niet te kennen dus ja daar ben je al, nee je gaat niet zomaar met haar praten je kan wel het lot een handje helpen als je perse wilt en creatief bent maar dat is nog steeds geforceerd. dat je verlegen bent zal niet helpen, ik ben ook niet iemand die het initiatief daarin neemt maar ik ben niet verlegen en gewiekst en humor helpt heel erg, zolang het niet ongemakkelijk is is bijna alles prima. ga er niet in met verwachtingen maar klets gewoon met der, wat houdt haar bezig als je daarnaar vraagt verteld ze je heus wel dingen (of het moet er zoeen zijn die alleen met ja of nee antwoord dan weet je ook meteen genoeg). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |