![]() |
hoe laten meisjes zien dat ze een jongen leuk vinden?
ik denk dat de titel wel genoeg zegt: hoe laten meisjes zien dat ze een jongen leuk vinden?
|
Ze laten hun tieten zien.
|
Dat verschilt per meisje.
|
dan veranderen ze in jelly ;)
|
Kan op allerlei manieren, flirten, veel lachen bij die gene in de buurt. Ovrrdreven lachen of aanwezig zijn. Of juist verlegen onhandig en stuntelen. Maar dat is niet echt n manier om t te laten merken, dat is gewoon een bijkomend effect. En je kan t ook gewoon zeggen. Ligt ook,een beetje aan de leeftijd.
|
jeps maar voor die vrouwen die het 'zo zeggen' moet je wel mans genoeg zijn :lisa:
|
Ligt er aan, als het supergezellig is of iemamd maakt weer een leuke opmerling kun je toch zeggen "ik vind je echt leuk" of zo iets. Dan merk ke snel genoeg hoe de ander daaroo reageert.
|
De een probeert het zo min mogelijk te laten merken (zoals ik) en de ander probeert zoveel mogelijk aandacht te trekken. Het verschilt heel erg per persoon.
|
Citaat:
Citaat:
|
bedankt voor jullie reacties! meer reacties zijn altijd welkom ;)
|
ben je geil of wil je een koekje?
kies voor geil en je zit gebakken |
wtf MarcWeller
|
Je zou kunnen zeggen wanneer een meisje je aandacht leuk vind en op je charmes ingaat.
Als ze anders naar je gedraagt of juist graag met je stoeit. Hangt vanaf welke typ, bij sommige meisje merk je het juist niet, daar kom je achter als ze graag met je praat en het word persoonlijker tussen beide, gesprek voelt goed en vertrouwt. Of hoor (of merk) je het achteraf van haar (giegelende) vriendinnen dan weet je genoeg ;) Bij vrienden moet je wel echt eerlijke trouwe vrienden hebben, anders zij pikken haar liever |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |