![]() |
hoe willen meiden schaamhaar bij jongens zien
hey ik ben nick en ik vroeg me af hoe meiden het liefst hebben hoe bij de jongen het schaamhaar zit. kaal, bijgeknipt/geschoren, volle bos.
|
dat is per persoon verschillend. Mij boeit het niet echt hoewel ik helemaal kaal geen gezicht vind.
|
Ik denk dat voor meer dan 90% geldt: wel iets aan schaamhaar (srsly haal niet alles weg), maar echt geen oerwoud. Indien nodig dus een beetje gesnoeid. Maar zoals pip zegt, verschilt het per meisje. Waarom ga je het random mensen vragen op internet? Als je twijfelt, vraag je aan je sekspartner of die nog voorkeuren heeft.
|
Ik ben dan geen vrouw maar haal alles gewoon weg.. Tis smerig, zonder haar is mooier en hij lijkt groter xD
|
als je toch bezig bent met da ding in je klauwen, kan t er allemaal wel af.
|
Citaat:
|
Waarom zou je dan doen wat een ander wil? ALs het zo ver gaat komen, dan is het prima dat je het zo hebt zoals jij het fijn vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom, als je het wilt weten, vraag het aan degene met wie je seks hebt. Er is namelijk geen antwoord voor álle vrouwen. |
Citaat:
|
Alsjeblieft niet kaal, geen gezicht.
|
Gisteren nog geschoren.
Alles lekker glad |
Tot nu toe geven alleen mannen zelf alleen de voorkeur aan kaal. En de vrouwen vinden het allemaal afschiuwelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het topic gaat over wat vrouwen het liefste willen, maar heel goed dat je het centrale onderwerp van dit topic bombardeert tot ongeschikt voor meningen en discussie (Y) Daarnaast kunnen veel mensen niet fatsoenlijk scheren waardoor het een zweterig en jeukerig geheel wordt, dus áls je het dan toch hebt over proeven dan kan ook daar best een verschil in zitten.
|
Citaat:
|
Zie her liefste een kale
|
Dat is natuurlijk per persoon verschillend. Zelf geef ik de voorkeur aan glad of kort.
|
Kom overigens wel eens op het naaktstrand en valt me op dat veel mannen zich slecht scheren (niet)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg alleen dat als je overal normale haargroei hebt en dan je zaakje (bijna) kaal dat dat er niet uitziet. Dat is relevant tot dit topic lijkt me. Maar goed, ik zal mijn slaapgebrek dan maar de schuld geven aangezien ik blijkbaar verkeerd begrepen word :confused: |
Het ligt niet aan jou, pip.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een domme discussie zeg. En thanks Lisa (y) |
In mijn ervaring willen ze het altijd zo weg mogelijk. Sommige vinden beetje geen probleem, maar ken ook aantal die zich al ergeren aan stoppels.
|
Citaat:
|
Hou nou op man.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
tliefst geschoren ballen en de rest een beetje bijgehouden, voor de rest boeit het niet zoveel x)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |