![]() |
DSLR Kopen.
Hallo,
Ik heb vrij veel verstand van fotografie etc. maar nou twijfel ik tussen een aantal camera's, ik zeg niet welke want ik wil dat jullie met een paar goede suggesties komen (het liefst canon of nikon) het budget ligt onder de 1000 euro maar kan er ook net boven liggen. Ik twijfel namelijk al een tijd welke ik moet gaan kopen en ga hem meer voor mijn opleiding gebruiken waar ik veel moet filmen dus hij moet zeker beschikken over een Full HD filmmodus. Nou doe jullie best. Mvg, |
hahah deze vraagstelling is best wel slecht..
''ik heb vrij veel verstand van fotografie etc.'' je hebt veel verstand van fotografie maar je weet niet wat voor camera? en etc? ''nou doe jullie best'' doe even zelf je best, ik maak een beginnetje http://www.youtube.com/user/DigitalRevCom |
Een vriend van me maakt hele mooie dingen met zijn Canon EOS 650D, daar kan je gerust eens naar kijken, hij is namelijk ook ruim binnen je budget
|
Ik heb zelf een Canon EOS 550D, waar ik ook heel erg tevreden mee ben. Heb hem in combinatie met een starterskit bij de mediamarkt gekocht, waar nog een 18-55mm lens en een 75-300mm lens bij zaten. Kan in zowel 720p (met 50 of 60 fps) als 1080p (met 24, 25 of 30 fps) filmen, en valt qua prijs ook heel erg mee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |