Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe moet ik het haar zeggen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1879290)

IkWeetHetNiettt 03-06-2013 20:42

Hoe moet ik het haar zeggen?

Halo Scholieren.
Ik ben sinds een paar weken erachter gekomen, dat ik verlieft ben op een meisje.
ik ken haar al vanaf het begin van haar leven.
we zijn nu rond de 14-15. en ik vind haar ineens leuk.
We zien elkaar nu als goede vrienden, maar ik wil meer.
Ik zit op club zij zit daar ook op ik zie haar dus 1 keer in de 2 weken.
Het is erg lastig voor mij.
ik heb haar 1x gevraagt maar ze dacht dat het een grapje was help me Plzz.
Alvast bedankt Anoniem

NiemAno 03-06-2013 21:40

Vraag haar uit

Elin3 04-06-2013 10:05

Spreek iets met haar af! Ga samen iets leuks doen, iets sportiefs bijvoorbeeld (zoals skaten, fietsen of wandelen), dan ben je toch bezig als het stilvalt maar heb je wel enige mogelijkheid om te praten. Als het leuk is kunnen jullie nog eens afspreken en dan wel zien wat ervan komt.

IkWeetHetNiettt 04-06-2013 15:40

Ja dat lijkt me goed, maar omdat we elkaar al best wel lang kennen is dat best lastig.
Meestal spreken we met vrienden samen af enzo dus een "date" zou niet echt lukken als ik eerlijk bent.....

hookee 04-06-2013 16:16

Wees dan duidelijk dat je een keer alléén met haar wil... skaten/zwemmen/fietsen/uitgaan.

IkWeetHetNiettt 04-06-2013 16:18

Dat is wel lastig, Want ik weet bijna zeker dat zij mij niet leuk vind.
en haar broertje is een van mn beste vrienden...

bierkoning 04-06-2013 16:24

Toch een keer met haar praten, en leg uit hoe je je voelt. Vraag of het eventueel wederzijds is, en zo ja profit! Zo nee, tja pech gehad.

IkWeetHetNiettt 04-06-2013 16:33

Hoe kan ik een gesprek met haar aangaan op Whatup of Facebook, Waarmee moet ik beginnen?
behalve Hallo/Hoi/Hey ect.

NiemAno 04-06-2013 19:01

Zo moeilijk zijn wapp gesprekken toch niet? Je zegt hoi, vraagt hoe het gaat. Als het goed gaat reageer je enthousiast, gaat het minder goed gaat vraag je wat er aan de hand is. Je kunt iets vragen als "hoe was het op school" of op vrijdag kun je vragen of ze nog wat gaat doen in het weekend. Dat laatste is overigens wel een goede, want gaat ze niks doen dan kan jij haar vragen om langs te komen! :)

arPos 04-06-2013 23:20

ik voel een "ik zie je meer als broer" aankomen

Citaat:

ik heb haar 1x gevraagt maar ze dacht dat het een grapje was help me Plzz.
Zeg; he weetje nog dat ik je vroeg en jij dacht dat dat een grapje was

ja...

nou dat was geen grapje

Aitor 05-06-2013 21:10

gewoon als jullie alleen zijn moet je serieus worden en zeggen dat je haar iets moet vertellen. dan vraag je haar gewoon en zeg je dat het geen grapje is. zegt ze ja, geniet ervan. zegt ze nee, dan heb je die onduidelijkheid ook niet meer.
als je geen verdere stap zet gaat het moeilijk iets worden.
je moet t maar zo bekijken: nee heb je, ja kun je krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.