![]() |
[tekening] schedeldraakding
d'r gaat niets boven het handwerk... flink krabbelen, inkleuren, een beetje nabewerken in Photosoep en hoppa.. Het is een beetje een blurry eindresultaat maar dat komt omdat m'n pa's scanner nogal bras is... :D
http://www2.hku.nl/~lennart4/skull.jpg |
Wel een fantasievolle tekening en ook wel mooi kleurgebruik, maar volgens mij loopt het gezicht een beetje scheef (lippen, tanden en kin)...Daardoor valt de symmetrie een beetje weg, wat ik persoonlijk minder mooi vind. :)
|
ik vind em erg goed getekend, heeft iets grappigs :) ook goed kleurgebruik!...
|
Tis niej mijn smaak. Maar ik moet zeggen dat ik hem fantastisch mooi vind (y)
|
Love your style! K vind deze idd ook wel grappig. Ook de manier waarop je'm afgewerkt hebt. Zoals die verschillende kleurentintjes in de ogen en zo, heel mooi! En misschien staat hij een beetje scheef, maar dat stoort me eigenlijk niet.
|
Lijp!!
|
geen slecht woord over je tekenkunsten, maaaaaaaaaaaaar
ik vind die enge draak op de een of andere manier eerder iets lachwekkends hebben dan iets beangstigends :p |
Citaat:
|
Als ie vannacht opduikt in mijn nachtmerries, is het jouw schuld! :D
|
volgens mij had jij ooit ook een machtig mooi mannetje/wezentje met geweldig mooie handen getekend, maar goed.
mooi, ik vind alleen de ogen niet mooi, te groen en stripachtig en tja de voortanden vind ik ook erg jammer, krijg er een beetje een theo en thea idee van |
Citaat:
En over dat wezentje: ik weet welke je bedoelt ja. :D |
ghehe, koel :D
Ik vind die ogen juist een van de leukste dingen er aan, dat is in mijn ogen nou juist hetgene wat het -eh- schedeldraakding :D grappig maakt in plaats van eng.. maar ik zou hem net iets leuker vinden als die onderste twee hoorns voetjes waren :) |
Mega Cool. Waarmee heb je het ingekleurd?
|
Dope :)
|
Citaat:
|
:cool: mooi, gedetailleerd en goed uitgewerkt (y)
true piece of art :)(y) |
beetje laat:
ook niet echt mijn smaak maar wel heel erg mooi getekend!! (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |