Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Niet kunnen wennen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1879329)

'Amor 04-06-2013 18:07

Niet kunnen wennen

Er is nieuw meisje bij ons op de groep, en ik kan echt niet wennen aan haar, vind haar ook nogal irritant, en ben niet de enige die het vind, en toch word ik gek van dat wyf -,-'
wel als enige. Met haar kud lach en lachen om niks of weet ik veel wat in haar hasses omgaat.

Wat te doen?

Denise_kaas 04-06-2013 19:28

Zoek afleiding. Kijk zo min mogelijk naar haar. Zoek geen onnodig contact en laat dr voor wat het is. Waarom vind je haar irritant? Is het haar arrogante houding of is het meer?

Nonny 04-06-2013 22:54

Stoppen met zeuren.
Kijk de andere kant op, en je hoeft geen beste vrienden te zijn maar normaal omgaan kan wel toch? Als dat zelfs al teveel gevraagd is, ligt dat miss meer aan jou dan aan haar.

hookee 05-06-2013 06:51

Ja, haar vertellen dat je haar irritant vindt zal jullie relatie met grote sprongen verbeteren, ze zal inzien dat ze fout zit en dat jij volledig gelijk hebt. :rolleyes:
Jouw verhaal lezende vind ik je zelf nogal arrogant overkomen.

Ik zou Nonny's advies opvolgen; doe je werk, daar hoort omgaan met irritante mensen bij, mèt een glimlach. Als je dat niet bevalt moet je misschien een ander baantje zoeken.

Lusi 05-06-2013 06:54

http://forum.scholieren.com/showthre...8#post33070268

In dit topic gaat het over exact hetzelfde. De adviezen van daar gelden nog steeds: grow up.

'Amor 06-06-2013 19:49

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 33165947)
Ja, haar vertellen dat je haar irritant vindt zal jullie relatie met grote sprongen verbeteren, ze zal inzien dat ze fout zit en dat jij volledig gelijk hebt. :rolleyes:
Jouw verhaal lezende vind ik je zelf nogal arrogant overkomen.

Ik zou Nonny's advies opvolgen; doe je werk, daar hoort omgaan met irritante mensen bij, mèt een glimlach. Als je dat niet bevalt moet je misschien een ander baantje zoeken.

Zij is de persoon die arrogant is het is geen werk.

'Amor 06-06-2013 19:58

Simpele denkers hiero -,-'

Lusi 06-06-2013 20:03

Citaat:

'Amor schreef: (Bericht 33167908)

Ik heb je eerdere (verwijderde) posts gezien. En ik weet niet wat erger is, dat het over dezelfde persoon gaat of over een ander. In beide gevallen komt het erop neer: je bent 18, niet 7. Het klikt niet met iemand, dan zorg dat je zo min mogelijk dingen met haar samen doet en gedráág je voor de rest, als iemand van 18. Het is niet erg helpful of heldhaftig om te zeggen 'ik vind je irritant'. Dat lost helemaal niks op. En boohoo, je moet vragen wat ze wil drinken. Tjee. Denk je dat al jouw serveersters jou aardig vonden?

Het is niet toevallig dat je alweer zo'n drama schopt om het contact met één persoon. Het probleem daarvan ligt namelijk bij jou.

'Amor 06-06-2013 20:16

Ik doe niks moest er nog bij komen ook -,-'

zoals ik al zij makkelijke denkers..

Nonny 06-06-2013 20:17

Als je ons zo makkelijk vind, flikker je toch lekker op?

biesloak 06-06-2013 20:19

Zoen met haar.
Breekt alle ijs

DAH 06-06-2013 20:20

En wat denk je dat het helpt als je er een drama van maakt? In mijn.klas zitten ook mensen die ik al een paar jaar niet uit kan staan. Daar moet ik maar mee leven, want het heeft geen enkel nut om tegen die persoon te zeggen.dat ik haar niet uit kan staan.

Mutant_oud 06-06-2013 20:26

Negeren. Het leven zit vol met mensen die je niet gaat mogen en je zult er toch mee om moeten gaan en soms gaat het veel verder dan moeten vragen wat ze willen drinken. Begin je maar voor te stellen wat je moet beginnen als het je baas, begeleider, buurvrouw, huisbaas, beheerder van je geld, whatever gaat zijn. Woorden inslikken en verder gaan met je leven en er verder zo min mogelijk mee te maken proberen te hebben.

Of als je ooit gaat werken en werkelijk voor je geld irritante mensen moet gaan helpen. Klanten kunnen er ook wat van.

'Amor 06-06-2013 20:39

Dat ik haar moet vragen boeit me niet zo, de rest wel.

Mutant_oud 06-06-2013 20:42

Lees nu eens niet zo selectief.

huntingyade 06-06-2013 21:28

gaat dit over dezelfde persoon als in dat andere topic of is dit een ander?

en verder: get used to it en neem een kopje grow the fuck up. je bent volwassen (op papier teminste) je zal altijd mensen om je heen hebben die je niet uit kan staan. grootte kans dat het mensen zijn die je vaker in de week ziet en mee samen moet gaan werken.

en je vraagt toch wat je moet doen. maar blijkbaar wil je niet echt luisteren naar ons als we onze mening geven. of heb je liever dat we je vertellen dat je haar de harses in moet slaan de volgende keer dat je haar ziet ?

Vogelvrij 07-06-2013 10:05

Om wat voor groep gaat het, Amor? Als je er echt zo mee zit, is er dan niemand daar bij wie je dat aan kunt geven? Want het lijkt me erg vervelend als iemand zo veel frustraties bij je opwekt!

Reverend 07-06-2013 12:36

Niet zo zeuren en je niet druk maken om andere mensen.

Citaat:

'Amor schreef: (Bericht 33167908)

Zoiets is contraproductief om te zeggen als je zo'n dom topic maakt. Grow the fuck up.

Pip 07-06-2013 15:25

Echt ieder topic van jou gaat dezelfde kant op. Je komt met een vraag, krijgt antwoord en dan ga je janken en schelden dat die antwoorden je niet aanstaan. Wat wil je nou precies horen dan? Kleuter.

Noedelhap 08-06-2013 12:50

Citaat:

'Amor schreef: (Bericht 33167937)

"Zij", ja?

Quintiano 08-06-2013 13:01

Citaat:

'Amor schreef: (Bericht 33167937)
Ik doe niks moest er nog bij komen ook -,-'

Ehr? If ignorance is bliss, you must be ecstatic.

VolvoFH750 08-06-2013 21:27

Misschien ligt het wel aan jou houding.
Als ik de persoon was waarover je zo loopt te huilen had ik je allang een klap gegeven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.