![]() |
Niet kunnen wennen
Er is nieuw meisje bij ons op de groep, en ik kan echt niet wennen aan haar, vind haar ook nogal irritant, en ben niet de enige die het vind, en toch word ik gek van dat wyf -,-'
wel als enige. Met haar kud lach en lachen om niks of weet ik veel wat in haar hasses omgaat. Wat te doen? |
Zoek afleiding. Kijk zo min mogelijk naar haar. Zoek geen onnodig contact en laat dr voor wat het is. Waarom vind je haar irritant? Is het haar arrogante houding of is het meer?
|
Stoppen met zeuren.
Kijk de andere kant op, en je hoeft geen beste vrienden te zijn maar normaal omgaan kan wel toch? Als dat zelfs al teveel gevraagd is, ligt dat miss meer aan jou dan aan haar. |
Ja, haar vertellen dat je haar irritant vindt zal jullie relatie met grote sprongen verbeteren, ze zal inzien dat ze fout zit en dat jij volledig gelijk hebt. :rolleyes:
Jouw verhaal lezende vind ik je zelf nogal arrogant overkomen. Ik zou Nonny's advies opvolgen; doe je werk, daar hoort omgaan met irritante mensen bij, mèt een glimlach. Als je dat niet bevalt moet je misschien een ander baantje zoeken. |
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post33070268
In dit topic gaat het over exact hetzelfde. De adviezen van daar gelden nog steeds: grow up. |
Citaat:
|
Simpele denkers hiero -,-'
|
Citaat:
Het is niet toevallig dat je alweer zo'n drama schopt om het contact met één persoon. Het probleem daarvan ligt namelijk bij jou. |
Ik doe niks moest er nog bij komen ook -,-'
zoals ik al zij makkelijke denkers.. |
Als je ons zo makkelijk vind, flikker je toch lekker op?
|
Zoen met haar.
Breekt alle ijs |
En wat denk je dat het helpt als je er een drama van maakt? In mijn.klas zitten ook mensen die ik al een paar jaar niet uit kan staan. Daar moet ik maar mee leven, want het heeft geen enkel nut om tegen die persoon te zeggen.dat ik haar niet uit kan staan.
|
Negeren. Het leven zit vol met mensen die je niet gaat mogen en je zult er toch mee om moeten gaan en soms gaat het veel verder dan moeten vragen wat ze willen drinken. Begin je maar voor te stellen wat je moet beginnen als het je baas, begeleider, buurvrouw, huisbaas, beheerder van je geld, whatever gaat zijn. Woorden inslikken en verder gaan met je leven en er verder zo min mogelijk mee te maken proberen te hebben.
Of als je ooit gaat werken en werkelijk voor je geld irritante mensen moet gaan helpen. Klanten kunnen er ook wat van. |
Dat ik haar moet vragen boeit me niet zo, de rest wel.
|
Lees nu eens niet zo selectief.
|
gaat dit over dezelfde persoon als in dat andere topic of is dit een ander?
en verder: get used to it en neem een kopje grow the fuck up. je bent volwassen (op papier teminste) je zal altijd mensen om je heen hebben die je niet uit kan staan. grootte kans dat het mensen zijn die je vaker in de week ziet en mee samen moet gaan werken. en je vraagt toch wat je moet doen. maar blijkbaar wil je niet echt luisteren naar ons als we onze mening geven. of heb je liever dat we je vertellen dat je haar de harses in moet slaan de volgende keer dat je haar ziet ? |
Om wat voor groep gaat het, Amor? Als je er echt zo mee zit, is er dan niemand daar bij wie je dat aan kunt geven? Want het lijkt me erg vervelend als iemand zo veel frustraties bij je opwekt!
|
Niet zo zeuren en je niet druk maken om andere mensen.
Citaat:
|
Echt ieder topic van jou gaat dezelfde kant op. Je komt met een vraag, krijgt antwoord en dan ga je janken en schelden dat die antwoorden je niet aanstaan. Wat wil je nou precies horen dan? Kleuter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien ligt het wel aan jou houding.
Als ik de persoon was waarover je zo loopt te huilen had ik je allang een klap gegeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |