![]() |
Dramaz in GTsaaiT #1835
Gebruikersnaam Berichten
Pip 56 Chick Rock 49 Quintiano 33 MargotTenenbaum 33 Noedelhap 25 Ingegerd 24 Stefenootje 24 Etmakas 23 Paranoide 22 .sann 22 Sadye 21 Absinthe. 20 Quis 3.0 19 Little Phoebe 18 Carn 16 Miekje* 13 Lusi 12 Qimm 10 Turk February 7 Klaverhap 7 Frayne 6 Haubenmeise 5 Sarah 4 Schrödinger 4 Wout 4 Snebbeltje 4 biesloak 3 Uomi 3 Lieveheersbeest 3 Nardin 3 Sigmund 2 ikbennieuwhier 2 Nemo 1 pixie 1 Lorelei 1 DonaldFuck 1 Trimm Trabb 1 |
waarom lach je me uit?? :o
|
Citaat:
|
En in GTST gebeurt niks spannends vandaag. Morgen ook niet trouwens.
|
-O-
|
Het is wel leuk hoor, maar geen spannende cliffhangers ofzo.
|
Oh Pip :lief: wat een ontzettend lief huisje <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb laatst iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik heb Bianca uit gtst een mail gestuurd omdat ik haar zo goed vind als ze hysterisch is. Ik dacht, ik krijg vast zo'n geautomatiseerd mailtje terug met bedankt en hier heb je een foto ofzo, maar ik kreeg een persoonlijke mail!
Hoi Naomi, Dank je wel voor je lieve mail en je complimenten. Altijd heel erg fijn om te horen natuurlijk!! Ja, en dat hysterisch 'gedoe' : het is heel heftig om te spelen maar ook een uitdaging natuurlijk :-)) Gezien mijn verhaallijn de komende tijd kun je je lol op wat betreft een "hysterische" Bianca... Wens je veel kijkplezier met GTST. liefs, Cynthia :cool::cool: |
Citaat:
Citaat:
Ze is wel lekker hysterisch ja (Y) dat mag ik ook wel. |
Overigens, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis (de echte) Sjors. Ik dacht dat die andere een verademing zou zijn (want kinsje ipv kindje), maar ik vond haar nóg irritanter dan de echte. Dus beter schiet ze op met die larf van haar.
|
Mijn inschatting is dat Tim: 1) lang in coma blijft en 2) daaruit komt met a) geheugenverlies of b) een verlamming die na een korte periode op magische wijze ineens verdwenen is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OH NEE, NINA NATUURLIJK. Hm, maar die was maar verlamd aan 1 kant. Misschien is Tim wel helemaal verlamd. Of debiel. Ik vind Tim wel leuk, trouwens. Althans, Beau vind ik leuk. Citaat:
|
Ja, en dat handje van Nina zou dus voor altijd verlamd blijven, maar ineens was dat niet zo.
Robert is een keer in een spiegel geduwd door Laura in de kledingzaak van Linda, toen zij daar aan het rommelen waren. Waardoor was Ludo verlamd geraakt? Wij weten het niet meer. Charlie was aangereden door Robert die niet zat op te letten. en ik denk dat Tim heel groot geschapen is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ludo was neergeschoten door Janine, in dat moordspel. En daarna sloot hij ze allemaal op in die boot om erachter te komen wie het was. Morris was het, mocht je dat ook niet meer weten :D Dat denk ik ook. |
Citaat:
|
en ze kan die klauw van d'r anders prima gebruiken hoor.
|
En dat was best luguber, Ludo had o.a. Robert, Barbara, Morris en nog iemand opgesloten en liet steeds meer water in het kamertje lopen zodat iemand zou gaan bekennen.
|
Citaat:
|
Dat is zeker gaaf, Pip maar...
Gaat dit topic serieus over fucking Goede fucking Tijden, Slechte fucking Tijden?! :| |
Ander onderwerp:
Ik heb van de week voor het eerst in tijden weer eens pindakaas gekocht en het is er een met knapperige stukjes pinda en honing, en die shit is zo lekker dat er al een kwart pot leeg is, ookal heb ik 't geen een keer op brood gegeten. :o |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van de Ludo Sanders wikipagina (:cool:):
Spoiler
Good times :y |
Citaat:
Goedemorgen. |
Mijn wederhelft en ik hebben elkaar maandag en dinsdag niet kunnen spreken. Zojuist konden we een kwartiertje skypen, waarvan ik me de helft van de tijd aan het omkleden was omdat ik dacht dat hij tegelijk met mij wegging. Toen was ik klaar, kwam terug bij de computer en hij zei 'nou ik moet weg, doei' en dat vond ik niet leuk. Vanavond spreken we elkaar weer niet, en morgenochtend ook niet. Nu spreken we elkaar pas morgenavond weer en dat vind ik stom. :bob:
tot zover mijn ochtend. |
En ik ga me nu weer omkleden want ik heb me bedacht over mijn kleren, maar ik weet niet wat ik aanmoet, aaa aa aaaaaa.
|
Ik heb een nichtje gekregen :lief: Ofja, mijn nichtje heeft een dochter gekregen, maar ik weer niet hoe je dat dan noemt.
|
Ik kan me nog wel herinneren dat de eerste afleveringen van GTST kwamen en dat mijn ma het na drie of vier afleveringen voor gezien hield.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zegt natuurlijk niks over jouw makelaar :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag weer een druk dagje. Eerst bij mijn opa en oma lunchen, daarna weer de stad in. Morgen blijf ik thuis. Hoe hard een bepaald persoon gaat zeuren, dat ze zich verveelt en wilt dat ik afspreek met haar. |
Ik zit in de trein naar a'dam en het is zulk mooi weer. Ik heb zin om uit te stappen en in een weiland met bloemen te gaan liggen.
|
Wat ga je in A'dam doen?
|
M'n beste vriendin woont daar. We gaan naar De Appel (kunstencentrum), in de zon liggen op het museumplein dan wel het vondelpark en 's middags dan nog naar het van goghmuseum of het rijks :lief:
|
Gezellig :cool:
|
Klinkt als een leuke dag CR!
|
Leuk CR!
|
De katten zijn aan het spelen met een babyvogellijkje nnggggg. "Gelukkig" is het al dood en hoef ik niet in te gaan grijpen..alleen kadaverruimen als ze uitgespeeld zijn ;x
|
Ik heb R. net voor het eerst naar de soortvanopvang gebracht. Maar hij begreep niet dat de bedoeling was dat hij daar bleef en ik niet, dus hij raakte helemaal in paniek toen ik wegging :(
Nu zit ik op HETE KOLEN. |
Komt wel goed. Kinderen zijn zo vaker. Ik heb mijn broertje zo vaak naar een opvang/crèche moeten brengen en dat ging ook vaak met huilen en schreeuwen enzo. Als je hem ging ophalen wilde hij niet meer weg.
|
Ik mocht vroeger van mijn moeder nooit naar GTST kijken omdat ik dan een verkeerd beeld van de werkelijkheid zou krijgen. :D Daarom keek ik altijd stiekem als ik de kans kreeg.
|
Citaat:
|
nohhhh zijn we nog niet uitgekletst over GTST? Ik heb 3 vriendinnen die dat kijken en dan hoor ik al meer dan genoeg ('ooooh, heb je dat gezien?!?!?! die heeft een ernstig ongeluk gehad!!!' en dan ben ik helemaal van :eek: wie? is het in Fucking Meerdijk:mad:)
|
Meerdijk heeft wel alle voorzieningen. Beetje verdacht.
|
@LP: Ludo is ook nog blind geweest! Toen Roxy chloor in zijn ogen gooide.
Citaat:
Man man man ik heb ook zo slecht geslapen. Laptop naast me, HEB IK AL MAIL??? HEB IK EEN OPROEP GEMIST???? Citaat:
Moest je huilen? Ik zelf wel toen ik Sam voor het eerst naar de opvang bracht. Ik zou ze gewoon even bellen, doen zoveel mensen! Dan ben je gerustgesteld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |