![]() |
Vaak verliefd
Hee people,
Ik heb snel dat ik een jongen leuk vind, soms ook wel zo leuk dat ik denk die wil ik wel als vriendje. Maar naar een paar dagen/weken ben ik toch op hem uitgekeken, en vind ik andere jongens leuk. Op dit moment heb ik geen verkering maar als ik dat wel zou hebben en ik heb dit gevoel weer wat moet ik dan doen? Liefs |
Waar je zin in hebt.
|
Maak je je nu al druk om iets waarvan helemaal niet valt te zeggen of dat ook zo zal zijn? En stel dat je dat hebt en je vind iemand niet meer interessant is het wel zo eerlijk om dat te zeggen en het uit te maken.
|
Waarschijnlijk vind je die jongens dan alleen maar leuk en ben je niet echt verliefd en ben je ook nog niet zover dat je echt van ze houdt (en ze niet wilt kwetsen, etc.). Misschien is het handig om dan gewoon lekker met die jongens om te gaan en leuke dingen te doen, maar gewoon nog niet officieel een relatie te hebben. Pas als je echt zeker weet dat dit hem is en dat je met deze jongen verder wil, dan pas aan verkering gaan denken.
Kijk wel een beetje uit dat je niet te close wordt met al die jongens waar je niets mee hebt, daar krijg je nogal snel een slechte naam van en dat is ook weer niet de bedoeling ;) |
Je niet binden, als je daar nog niet aan toe bent. Leef dan als vrijgezel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |