![]() |
Wat moet ik doen??
Hallo,
Ik heb sinds een maandje contact met iemand via internet en hij super leuk. Hij zou graag met me op date willen maar ik durf niet echt. Ik weet dat hij echt is wie hij is want we cammen zo af en toe wel. Hij zegt ook dat hij me leuk vind enzo, maar ik ben zo bang dat die mening gaat veranderen als hij me ziet.... ik ben echt niet een prachtplaatje ofzo maar die angst heb ik dus dat ik hem ga teleurstellen ofzo als we echt voor elkaar staan, wat als hij me toch niet leuk vind hoe ik eruit zie? Ik heb ook totaal geen ervaring met jongens (mijn andere topic, nooit een vriend gehad enzo) dus weet ook helemaal niet hoe jongens me zien Graag tips! wat moet ik doen? en hoe kom ik over die angst?? |
Ten eerste wil ik even melden dat, ondanks dat je hem al via de webcam gezien hebt, je nog steeds niet zeker weet of hij "safe" is. Jullie hebben pas een maand contact en het zou goed kunnen dat hij zich anders voordoet. Houdt daar rekening mee! Spreek dus altijd af op een veilig plek en zorg dat er iemand op de hoogte is van wat jij gaat doen.
Het is niet heel waarschijnlijk dat hij jou in het echt heel erg vind tegenvallen. Natuurlijk is zo'n eerste keer afspreken vreemd en moet je even aan elkaar wennen. Probeer zeker van jezelf te zijn, kom zelfverzekerd over. Je hebt al vele malen met hem gesproken, dus hij zal jou misschien ook wel meer dan slechts oppervlakkig leuk vinden, dan knapt hij heus niet gelijk af op je uiterlijk. Laat hem geen misbruik maken van jouw onzekerheid. Durf duidelijk je grenzen aan te geven, je hoeft niemand iets te bewijzen door iets te doen wat jij niet wil of waar jij nog niet aan toe bent. Als hij je echt leuk vind respecteert hij jouw grenzen en is hij bereid te wachten tot jij ergens aan toe bent. |
Gewoon gaan.
Die link naar de foto :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we het een beetje ontopic houden. Die foto werkt inderdaad niet. Opmerkingen daarover helpen haar natuurlijk niet met haar probleem. Dus graag alleen een serieuze reactie.
Verder wat Eline zegt. Als je afspreekt laat het iemand weten die je vertrouwt. En zorg dat je in een openbare ruimte afspreekt. Als dan alles oke blijkt te zijn, ontspan en geniet! |
Citaat:
Ik vertel zeker weten wel mijn zusje en Stiefzus Citaat:
Dus ik hoop echt dat hij het meent... |
Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en heb vandaag (nadat ik heb gisteren online leren kennen) mijn eerste date met hem gehad. Het was echt super gezellig ! Maar stel nou dat het niets word he ? Wat dan nog ? Er zijn zoveel meer vissen in de zee en zelfs al valt het tegen is dat nog lang niet het einde van de wereld ! Gewoon lekker blijven daten maar wel veilig natuurlijk :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |