![]() |
schaamhaartjes
yo peeps, dit topic is vast al heeeel vaaak geweest maar dat hoor ik dan wel
wat vinde jullie, streepje? of gewoon beetje minder dan normaal of ernix aandoen |
Helemaal kaal is het lekkerst als je houd van veel Oraal werk :) Een streepje is errug cute en een Krijsje is gewoon liev :)
Wat vinden jullie ervan als jongens zich scheren ? helemaal kaal of streepje :P |
in ieder geval beetje bijgewerkt, oerwoud is not done
of je streepje wil, of eventueel in een hartje of een bliksem geschoren (voor de creatievelingen) of gewoon kaal, da's maar kwestie van je goed voelen. persoonlijk zie ik het graag een beetje bijgehouden, rest hangt van de persoon zelf af... als je je comfortabeler voelt met een streepje hoef je niet alles te scheren... persoonlijk wissel ik af. *blue* |
Pijltje :d
Ik heb het zelf in een streepje, vrij makkelijk bij te houden. En kaal is ook maar zo kaal :D |
Ach ja... Rondje proberen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die sig is wel true btw.. :p |
ik hou het gewoon kort, een streepje jeukt en ik vind het al snel zo prepuberteitachtig staan
net alsof mn vriend in bed ligt met een 10-jarige |
Alles mag, ik vind t allemaal ongeveer even leuk/positief whatever. Ik vind kaal nét ietsjes leuker dan de rest though.
|
Citaat:
en mijn sig is koel :) |
Niks aan doen suckt echt ongeloofelijk :D
Streepje/kaal = altijd goed :) |
ehhhrm, hoe beter zij het bij houd, hoe meer ze van mij geniet.
|
Citaat:
|
kaal, ik hou niet van haar. Zowel bij haar als bij mij niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, als je jezelf als jongen ook scheert, voel je elke contact van (de tong van) je vriendin veel en veel beter. Met een resultaat wat zich laat raden. |
maar kweetnie hoor, maar als je je bezt wel veel scheert enzo kryg je dan nie van die fuckin irri bultjes enzo
en als je dan 1dag nie scheert zie je weer van die ugly stipjes van opgroeiend haar :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
kaal ligt t lekkerst in de mond :eek:
streepje is mooi kaal is gewoon geil :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind streepje mooiste en fijnste... het voelt ook schoner en hygienischer dan zown oerwoud...
bij jongens ken ik tot nu toe alleen met maar kzou ook geen problemen hebben als het zonder is, lijkt me wel sexy :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer maar eens een pentagram te schere.....
|
lol!!!!!!!!!!!!!!!!
GEwoon lekker allemaal voor jezelf bepalen wat je het lekkerst en mooist vind! de ene heeft veeel meer last van bultjes en jeukend gedoe en de ander niet! maar iedereen wel BEEtJE geloof ik! maar streepjes rulez toch wel... :D |
Kaal of streepje blijft mijn voorkeur hebben. Ik hou het zelf ook bij, vind al dat haar maar niks.
|
Citaat:
|
idd.. niet fijn neej..
streepje is ut mooist btw:D |
Citaat:
|
mij maakt 't geen zak uit wat me vriendin wel of niet aan haar heeft daar beneej, zolang zij zich der prettig bij voelt vind ik alles best
ikzelf zet af'n toe de schaar derin als ik 't idee heb dat 't teveel begint te worden, maar kaal/vormpjes niet |
Streepje.
Niet bijhouden is echt lelijk vind ik. |
Hopsakee, alles eraf!!!
|
Zon mooie streep haar van dr heuveltje zo naar tussen dr borsten, die dan overgaat in 2 bakkebaarden op dr hoofd. Mooi is dat.
|
volgen smij zijn hier niet veel jongens die net als mij kaal zijn :confused:
|
Citaat:
|
Streepje is mooi
Nix ziet d'r volgens mij heel erg vlezig uit (n) |
Doe mij maar kaal, of een streepje, maar een bos haar daar begin ik niet aan....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 keer kaal gehad..
stond zooooooooooooooooo walgelijk dat ik er net zo lang niet meer naar heb durven kijken totdat het er weer aan zat. eens maar nooit weer!! schrecklich! |
Citaat:
[ontopic]streepje, niet te breed of te dun (y)[/ontopic] |
ik hou wel van een dikke vlecht:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |