![]() |
Even geen idee
Ik heb even geen idee,
Ik ben een jonge vrouw 21 jaar. Getrouwd! Kindje. Samenwonend Nou lijkt alles erg mooi, dat is het ook Maar... Sinds een week of 2 heb ik gevoelens gekregen voor een ander (notabene mijn tandarts!!) Ik heb hem ook in facebook staan! En steeds wanneer hij online komt word ik blij Hij is een stuk ouder, 26jaar! En ik weet niet wat ik moet doen? Hoe onderdruk ik deze gevoelens? Het is best moeilijk aangezien hij nogal leuk is en ik hem steeds zie als ik naar de tandarts moet Help |
uhh effe beetje offtopic, hoeveel x per maand ga jij naar de tandarts? Gooi hem van je fb af,lijkt me een eerste beste stap. Maar je hebt gevoelens voor je tandarts, maar hoe zit het met je eigen man?
|
Ik ga minimaal 2x per jaar voor controle.. En verder tussendoor een paar keer om de rotzooi die mijn vorige tandarts heeft achtergelaten op te ruimen!
Ik hou nog van mijn eigen partner. Hij is tenslotte de vader van ons kindje. Daarnaast probeer ik ook negatief te denken over de gevoelens voor de tandarts.. Hij zou nooit een relatie hebben met een patient.. Zijn hele fb staat vol meiden (hou daar niet zo van hihi) En stel.. Hij zou wel een relatie nemen met een patient... En die meiden uit zijn fb betekenen niets: Dan is dat niet met mij... Welke man wilt nou stiefpapa zijn ?? Daarnaast nemen de positieve gevoelens toch de overmacht |
Dat hij de vader van jou kind is, hoeft niet te betekenen dat je nu nog net zoveel van hem houd als toen.. Als je wat minder z'n fb checkt, dus door hem er gewoon af te kicken, scheelt dat denk ik al een hoop, en in het ergste geval kan je nog van tandarts wisselen?
|
Misschien is het toch allemaal niet zo heel leuk, een baby een man en het huisje-boompje-beestje leven? Of is er wat anders? Ik zou het eerder bij jezelf zoeken dan bij de tandarts of welke afleidingsantenne dan ook.
|
Als je daadwerkelijk voornemens bent niets met je gevoelens te doen, dan zou je er goed aan doen van tandarts te wisselen en hem van je Facebook af te gooien en niet meer naar zijn Facebook te kijken.
Als je stiekem niet sterk genoeg bent en wél op zijn Facebook blijft kijken/contact met hem blijft/gaat zoeken, zou ik eens bij jezelf te rade gaan wat je wilt met je 'gelukkige' gezinnetje, want dan is dat blijkbaar niet wat je wilt. |
veel ouder :')
verder - van facebook af - zoek een andere tandarts - get over it |
Hoe goed ken je iemand die je af en toe een half uurtje ziet, terwijl hij in jouw mond bezig is? Volgens mij heb je gewoon een beetje een crush op hem, maar om dit nou echte liefde te noemen...
In ieder geval geeft het aan dat je eens na moet denken over je eigen relatie. Voel je nog veel voor elkaar, ben je bereid voor elkaar te gaan, ondanks het feit dat je je nu een beetje aangetrokken voelt tot iemand? Hoe zie je de toekomst samen? Verder zou ik de tandarts inderdaad van facebook gooien, sowiso nogal raar dat hij patienten op facebook heeft, maar goed. |
Ga scheiden, trek bij de tandarts en die drie andere leuke meiden van 'm in en kom er na een paar maanden achter dat de koerier van de kunstgebitten nog veel leuker is, ga vervolgens met hem en.. en.. enz...
Gut meid, een beetje sleur in je leven moet je zelf doorbreken. Maak het wat leuker met je vent, drop je kind bij een oppasser en ga weer 's wat uit, net als vroegâh. |
Voortaan eerst even wachten voordat je aan het werpen begint.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |