![]() |
Ben gek op me vriend in crosskleding
Ik ben in 2009 ( ondertussen 2013 ) wezen crossen met een vriend van me sinds dien ben ik helemaal gek (geil) op cross kleding maar ook op hem is dit normaal,moet ik het vertellen?:herp:
|
Geen idee waarom je het zou vertellen, niet raar, en je laatste zin is echt volkomen zinloos
|
xD ik denk ik zet het er bij dat je een beetje een indruk krijgt dat ik niet allen op een jongen val .
Maar bedankt dan zeg ik niks maar het is Vedder normaal dat ik allen op mensen van in een cross pak ? |
Wat boeit het ons nou of je op vrouwen of mannen valt =/ en nee - je taalgebruik is gekker dan je fetish. Misschien eerder daar druk om maken!
|
Doe ik al...
|
Het is niet heel vreemd om crosskleding (of andere kleding, of schoenen, of specifieke lichaamsdelen, of...) interessant te vinden. Of je hem dan moet vertellen, weet ik het niet. Wat zou je daarmee willen bereiken?
|
Oke gelukkig , maar ik heb het alleen bij hem wat ik er mee wil bereiken dat ik het niet voor altijd voor me moet houden en het niet altijd allen moet doen:lisa:.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |