![]() |
Katten pillen geven is saai #1839
:herp:
Chick Rock 44 MargotTenenbaum 42 Paranoide 41 Klaverhap 36 Quis 3.0 30 Turk February 30 Etmakas 30 Pip 28 Sadye 25 Miekje* 23 Trimm Trabb 20 Little Phoebe 18 Noedelhap 15 Lusi 14 Ingegerd 13 Absinthe. 12 .sann 10 Lieveheersbeest 10 Carn 8 Stefenootje 8 Lorelei 8 Quintiano 8 Sarah 5 Uomi 5 Qimm 5 Nardin 3 Haubenmeise 3 umberto 2 Frayne 1 deadlock 1 Prospect 1 Andijvie 1 Wout 1 |
Klopt.
verder: anti-0 |
Ik moet een onderzoeksvoorstel schrijven voor een vak over gebarentaal en mijn inspiratieniveau ligt echt onder nul.
|
@Miekje: EasyPill lust ze niet en bij verstoptruuks in stukjes worst eet ze alleen de worst op. Dat moest ik eigenlijk meteen al zeggen maar ik zit op de telefoon dus typen gaat langzaam genoeg om al doende dingen te vergeten. Volgens mij doe ik haar ook geen pijn maar dat opendoen van 'r bek gaat bepaald niet vlekkeloos, zelfs als je de et-tu-brutus-landverradersblik buiten beschouwing laat.
De kat in kwestie heeft gisteren een darmoperatie gehad en moet nu 4x per dag antibiotica en 2x per dag laxerend spul. |
Doen dierenartsen of hun assistentes aan huisbezoeken? De praktijk zit hier om de hoek. Misschien kunnen we ze omkopen om die shit te komen injecteren, eens per dag.
|
Ik vind Nardin helemaal niet op mij lijken. :lisa:
Niets ten nadele van Nardins uiterlijk verder, maar ik zie het oprecht niet. |
Citaat:
Citaat:
Vier keer per dag antibiotica (n) Krijgt het beest ook nog pijnstilling, of moet 'ie het op z'n antibiotica doen? En hoe heet zijn antibiotica? /verhoormodus |
En ik maar denken dat je iets ging zeggen over mijn gebarentaal-onderzoeksvoorstel... MAAR NEE HOOR :bob: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je trouwens niet een onderzoeksvoorstel doen over hoe gebarentaal in verschillende talen van elkaar verschilt?
edit: laat maar, dat is zo simpel, dat is vast al gedaan. |
kan/mag zo'n tablet ook vermalen worden? Dan kun je het makkelijker verstoppen in wat lekkers
|
Citaat:
|
Ik zit in de wachtkamer van de kno-arts en ik zit naast een vrouw die het ene anta flu snoepje na het andere in haar mond duwt. Echt, een erin, papiertje van het volgende af en in de mond. En dat al een keer of zes, zeven. Ik vind het een beetje vreemd.
|
Citaat:
|
Pioentje wilde ook nooit iets slikken. Ik deed dan de pillen pletten tussen 2 lepels, en het poeder over een kleine hoeveelheid slagroom of iets anders waar ze helemaal horny van wordt. Dat ging prima :y
en ik moet nu weg voor examen engels en daarna zal ik jouw whatsappies beantwoorden Para, maar het antwoord is ja maar hangt er vanaf hoe laat. |
Citaat:
|
Succes Pip!
|
Onze katten willen ook nooit pillen en tot op heden heb ik geen succesvolle manier gevonden om ze te TRICKEN. Zelf kapotstampen en vermengen met blikvoer werkte niet. Misschien is blikvoer niet lekker genoeg om viezepillensmaak te maskeren.
|
Ik weet niet of het màskeren is of maskèren :o :herp: Het eerste lijkt logischer maar het klinkt verkeerd.
|
Maskéren
|
Oke!
|
Febreze maskeert niet, maar verwijdert geurtjes!
|
En dan zie je altijd erg behulpzame plaatjes van vieze wolkjes die worden omringd door roze andere stofjes, waarna ze samen buiten beeld verdwijnen.
|
Het uitlegplaatje van activia vind ik ook erg mooi. Een borrelbuik met grijze vastlopende bolletjes, en dan komt de groene pijl die recht naar beneden kan. Zo begrijpen mensen het tenminste.
|
Ja, dan maak je het VISUEEL.
Ik krijg een vieze smaak in mijn mond van dat woord. |
Citaat:
|
De koning en koningin waren in heerlen en ze hadden bij de kerk een kunstwerk staan dat eruit ziet als 4 tieten die hangen aan een aantal piemels met darmen. :|
|
Citaat:
|
Spoiler
Deze heeft een ex-klasgenootje gemaakt en op internet gezet. |
Wtf :d
|
Ja, dat dacht ik ook.
|
Haha, geweldig :D
|
holy shit!
|
En er staan basisschoolkinderen bij. Ze hebben vast een fascinerende biologieles gehad vandaag.
|
Omg, dat kunstwerk :D(N)
Ik wil al vanaf een uur of 1 opruimen, maar ik zit nog steeds achter de pc :bob: |
De graslelie in onze woonkamer krijgt weer kinderen, maar mijn potten zijn vol (N) En mijn vesterbank ook. Wie wil er een grasleliebaby?
|
Ik :o maar zou niet weten hoe k die krijg.
|
Citaat:
|
Wij hebben al tig graslelies in huis staan. Nee dankje.
|
Ja, wij ook :D Misschien moeten we de kinderen eens uit huis plaatsen. Zelf heb ik er drie, twee in een open pot en één in een gesloten, en beneden staat de moederplant van twee van mijn planten. De derde heb ik als ukkig miniplantje in een tuincentrum gekocht, maar die is nu behoorlijk uit zijn pot aan het groeien.
|
Nee doe maar niet Miek. Wel heel lief aangeboden.
|
Ik ben een plantenseriemoordenaar helaas. Echt, ik koop ze, en een dag later zijn ze dood. Zelfs mijn zonnebloem. Die gaan nooit dood!
|
Wij hebben er drie. Mijn moeder ligt steeds op ze te schelden dat ze te snel groeien. :D
|
Ik moet een hoortoestel :herp::herp:
Ofja. Mijn gehoor is dusdanig slecht dat ik in aanmerking kom voor zo'n ding. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel een graslelie Miekje!
|
Citaat:
|