![]() |
Ik weet niet wat te doen!!!
Hoi ik ben een jongen van 14 en heb meisje van 12 leren kennen. Wij vinden elkaar leuk en willen wel meer dan vrienden zijn...
Alleen vraag ik mij af of zo'n leeftijdsverschil niet raar is... Is het normaal om als 14 jarige te hebben met 12 jarige? |
Da's echt niet zo'n probleem hoor. Ongeacht leeftijd moet je altijd rekening houden met hoe snel de ander wil gaan. Kans bestaat best dat ze qua gedrag ook een tikje jonger is dan jij. Daar kom je vast wel uit als je je gedraagt ;)
|
Ja hoor dat is niet gek. Er zijn genoeg stelletjes waarin veel meer leeftijdsverschil is. Oke jullie zijn nog wat jong, maar 2 jaar valt dan nog wel mee. Ga er gewoon voor!
lusi en ik waren tegelijk!:bloos: |
Zij gedraagt zich redelijk volwassen. Toen ik nog niet wist hoe oud ze was had ik haar toch zeker 13 geschat
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT nee is niet raar gewoon doen joh |
okee! Dankjewel!!!
|
Wauw, je had haar gewoon een jaar ouder geschat? ;o Geweldig! ...
Even OT : 2 jaar is niks.. Ik had op mijn 13e met een 11 jarige en iedereen zei; maak het uit,, dus ik maakte het uit .. NU HEEL VEEL SPIJT VAN -Hele mooie meid geworden...- :( |
Ik ben zelf nu 16 en mijn vriendin 14.. No problem here. Zolang het maar geen 8 jaar verschil is ofzo op jouw leeftijd. (y)
|
haha okee
|
Citaat:
Das niet leuk voor je... |
Heb morgen met haar afgesproken, alleen: Wat kunnen we doen??? Weet iemand iets leuks dan? Ik zou het heel heel heel graag horen!!!
|
Citaat:
Maar kijk is bovenaan op l&r. Klik hier om sneller te zijn! Genoeg tips over dates en eventueel cadeaus! Succes |
Citaat:
|
Citaat:
Als je 12 en 14 bent is het leuk samen naar een kermis te gaan, kun je tegen elkaar aanschuiven in de attractie en een knuffel grijperen. Of ga lekker zwemmen. Bioscoop is een noodplan,want dan heb je nauwelijks de kans om te kletsen. |
Citaat:
|
Dit topic mag gesloten worden
|
HET IS TOCH NIKS...
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |