![]() |
diploma opsturen
Hallo allemaal,
Ik ben geslaagd voor mijn Havo diploma en aangenomen op mijn vervolgopleiding. Maar op de site van DUO staat dat je voor 23 juni een kopie van je (voorlopige) cijferlijst moet opsturen. Maar moet ik dan eerst een kopie van mijn cijferlijst sturen en later een kopie van mijn diploma, of moet ik alleen maar een kopie van mijn diploma sturen? Ik heb hier namelijk helemaal geen brief over ontvangen ofzo. Ik doe trouwens geen herkansing. |
Ik heb m'n cijferlijst als opgestuurd, want er stond dat deze bij ontvangst zo snel mogelijk opgestuurd moet worden. Ik krijg m'n diploma pas de 27e van juni, dus daar kan ik nog niet veel mee. Ik denk dat ik deze bij ontvangst er ook zo snel mogelijk achteraan stuur...
|
maar moet dat ook als je geen lotingsstudie gaan doen? Want daar kan ik niks over vinden
|
en hoe zit dat dan met herkansen..? Want ik ga herkansen, ondanks dat ik geslaagd ben, moet ik dan daarna mijn cijferlijst sturen?
|
Citaat:
Voor de rest van de vragen zou ik DUO even bellen/mailen. http://duo.nl/particulieren/klantens...ct/contact.asp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |