![]() |
Hoe weet ik of hij me leuk vind?
Hoi,,
Ik ben 15 en zit bij een hele leuke in de klas. Ik ben verliefd op hem geworden en ik wil graag weten of hij leuk vind. Hoe moet ik dat doen????? :| :| :| Soms moeten we samenwerken enz. en we kunnen wel met elkaar lachen enzovoort. maar ik zou het graag willen weten kunnen jullie helpen??? thx |
De enige die je dat kan vertellen is hij zelf. Vraag of hij een keer buiten school om iets met je af wil spreken, dan is het eenvoudiger om te weten te komen. Het direct aan hem vragen kan hem misschien een beetje afschrikken, maar wat extra met hem omgaan kan zeker geen kwaad ;)
|
Citaat:
Hij woont alleen een beetje te ver weg dat is jammer en ik zie hem ook alleen op school. Zelf heb ik nog nooit een vriendje gehad dus ik weet helemaal niet hoe alles gaat, Hoe je zoent enzo. |
Nou ja, als je nagaat dat de meeste mensen zwakzinnig zijn en die er meestal ook wel in slagen om te zoenen kun je al concluderen dat het waarschijnlijk niet erg moeilijk is.
|
Citaat:
Zijn er niet gewoon van die kleine dingetjes die opvallen als je met elkaar praat ofzo. Ik vind hem echt wel leuk en vind het alleen moeilijk om uit te drukken |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet gewoon niet wat te doen. Ik help hem wel eens en hij mij op school en in de kantine dan klieren we wel een keertje maar ik ben nog gewoon heel onzeker erover. |
Het is gewoon moeilijk om een begin te maken,
En misschien gewoon eerst met andere klasgenoten wat leuks doen en daarna wat alleen met Hem Zodat het niet gelijk zo een grote stap is. Of debk ik dan fout???? |
Vind Hij mij Leuk???? Onzeker !!!! HELP!!!!!
Ik ben 15 en vind een jongen leuk uit mijn klas,
we kunnen samen lachen en praten en soms gewoon oogcontact, maar hoe weet ik of hij me nou leuk vind, Hij woont een stukje veder dan mij, Ik zie hem ook alleen op school. Veder heb ik ook nog nooit een vriendje gehad. Du sik ben nog een beetje onzeker. Dus plz help me, |
Ik denk dat je erg moeilijk doet en gewoon moet vragen of hij zin heeft iets te gaan doen.
|
Vraag t.
|
Vraag of hij zin heeft om wat te doen. Ga naar het park en ga lekker kletsen. Dan kom je er vanzelf wel achter of het klinkt
|
Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde probleem opent.
|
Citaat:
|
Citaat:
Thx voor het smanevoegen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |