![]() |
Hoe gaat de eerste keer?
hey,
Ik wil heel graag weten hoe de eerste keer gaat, Ik wat je allemaal doet op de leeftijd van 15/16 . Ik heb het nog nooit gedaan en ik wil het graag weten voordat ik er voor sta en niet weet wat er gebeurd. kunnen jullie mij helpen/ THX |
Als je hetero bent, de jongen stopt zijn lul in de waarschijnlijk natte kut van het meisje. Voorzichtig als ze nog maagd is, want anders kan het pijn doen.
|
De enige manier om erachter te komen hoe de eerste keer gaat is door het te proberen.
|
Citaat:
Als je het weet, weet je genoeg om het met iemand te doen die er evenveel van weet (ook al is dat bijna niets). Da's nog leuker ook, samen dingen ontdekken. Als je het niet weet, moet je je misschien nog even in de materie verdiepen. Belangrijkste is, let goed op zijn/haar reactie op wat jij doet. Krijg je een vreemde blik, of spuit het bloed om je oren, dan doe je iets verkeerd. |
Vertel je toekomstige eerste partner dat je nog maagd bent. Dat is heus niet erg. Dan weet diegene wel dat het rustig aan moet gebeuren. Probeer gewoon te ontspannen, en te genieten van elkaar.
Aan te raden is om het te doen met iemand die je goed kent, en vertrouwt. Geen one night stand regelen. Dat is een beetje awkward voor je eerste keer. |
Citaat:
|
Ben 15 en nog maagd. Heb alleen gebeft.
|
Dat is niet iets om trots op te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer te negeren wat nova zegt. Je zal er alleen maar dommer van worden als je het leest.
|
Op mijn 15e had ik alleen gezoend en ook dat pas nét. :P Verder: zolang je ervoor zorgt dat het veilig gebeurt en met iemand die je vertrouwd, zal het wel goed komen. (Y)
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen. Vraag het niet probeer het gwn een keer
|
Citaat:
>ziet het door jou geopende topic > ... |
Ik ben 16 en geen maagd meer de eerste keer gewoon doen dan gaat het vanzelf
|
Je moet gewoon je (waarschijnlijk stijve) piemel, in de (waarschijnlijk natte) vagina van het meisje stoppen, en als het meisje nog maagd is moet je dat voorzichtig doen anders doet 't pijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is zeker waar, niet zomaar erin rammen :D. Maar de eerste keer nog voorzichtiger dan de daarop volgende keren.
|
Net zoals de 2e keer maar dan onhandiger
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |