![]() |
Eerste keer roken!! HOE
Ik wil roken een keer uitproberen. Ik ben niet van plan om er gelijk aan verslaafd te raken maar ik wil graag weten hoe het moet.
Kan iemand helpen thx |
Je stopt de filter in je mond, niet helemaal natuurlijk maar gewoon een klein stukje. Dan zuig je de rook naar binnen en haal je de sigaret uit je mond, vervolgens inhaleer je de rook en blaas je het weer uit.
Maar mijn tip is om het gewoon niet te proberen, je mist niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vermoed troll.
|
Niet aan beginnen. Kost een hoop, het is niet stoer, slechte conditie, meiden vinden het niet aantrekkelijk! Nog meer redenen horen?
|
Waarom toch altijd al die moraalridders hier? Als die jongen wil roken moet hij lekker roken. Hij weet vast wel wat de risico's en gevolgen zijn. Daarnaast vraagt hij gewoon hoe het moet en niet of het een goed idee is.
OT: wat Prospect zegt |
Waarom heeft iedereen de drang om een sigaret te proberen?
|
Citaat:
Ik vind het totaal niks, het word te mainstream ;). (Kidding) No no to the sigaret. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar die ging niet op een forum vragen hoe dat moet neem ik aan.
|
Nee maar dat doet er toch niet toe? Als hij het wil proberen maar niet weet hoe, vertel hem dan hoe het moet. Hij weet vast en zeker de gevaren en risico's
|
Ik wijs hem ook nergens op de gevaren en risico's hè ;)
Maar ik ben het met Mutant eens, als je niet weet hoe je moet roken, waarom begin je er dan aan. Maar goed, vanaf nu weer OT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |