![]() |
Wat doe je de eerste keer??????
hey,
Als ik nou een vriendje krijg. ( Ik ben bijna 16 ) Wat doe je dan allemaal. Ik heb namelijk nog nooit een vriendje gehad en zou graag weten wat gebruikelijk is Ik weet het namelijk niet:confused::confused: plez help |
Hetzelfde als wat je met je normale vrienden doet. Het enige verschil is dat je ook dingen doet die je, als het goed is :D, niet met je normale vrienden doet. (Dan heb ik het over zoenen enzovoorts)
Even voor de inspiratie: - Film kijken - Lopen/Fietsen/Skeeleren, actief bezig zijn. - Stad in - Stappen/Kroeg - Dagje strand - Picknicken - enzovoorts enzovoorts. |
We hebben hier een prachtig topic vol dingen die je samen kunt doen. Maar natuurlijk is elke relatie anders en vindt niet iedereen hetzelfde leuk. Je kunt best verwachtingen hebben van een eventuele relatie, maar je zal het met degene waar je een relatie mee krijgt toch weer een beetje (opnieuw) uit moeten vinden. Elke persoon en elke relatie is anders, wat een relatie inhoud kan je alleen maar ontdekken als je die relatie aan gaat. ;)
|
Zowiezo niet proberen te roken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |