![]() |
Geslaagd, en nu?
Hebben jullie dat gevoel ook? Eindelijk me diploma gehaald en super blij.
Alleen zit ik nu met een gevoel van: oke, en nu? |
Genieten van je vrije tijd, leuke dingen doen met vrienden etc. etc... De dingen waar je tijdens je schoolperiode niet zo veel tijd voor had, zoals hobby's.
|
Joh ik besef het niet eens dat ik nooit meer scheikunde.*O* & al die andere vakken heb, nooit meer daar kom, dat havo nu echt klaar is, dat besef is er echttt nog niet. Wel zit ik met een oke&nu gevoel haha.. Vooral omdat ik nog niet weet waar ik ga studeren door loting e.d., maar ach, dat komt vast wel goed. Voor nu idd eerst doen wat silvano zegt, lekker alle feestjes bij langs gaan & leuke dingen doen!
|
Een baan zoeken.
|
Ik ben trouwens zelf al bezig met het bezichtigen van kamers, al dat geregel vreet best veel tijd (gelukkig maar, want die baan heb ik nog niet gevonden)!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha dat "oké&nu?" gevoel had ik ook.
Heerlijk genieten van m'n vakantie en vooral mijn examenbundel natuurkunde ritueel verbranden *O* Ik kan het nog steeds maar moeilijk bevatten. |
Rituele verbranding: waar, wanneer en hoe laat?
|
i'm in, alhoewel ik denk dat jullie niet in Groningen wonen haha :D
|
Oh Rituele Verbrandingen, heerlijk. Ik heb 2 grote dozen vol met oud papier en wil deze graag verbranden, maar zoals je kan begrijpen vonden mijn ouders dit niet zo'n goed plan. Wel leuk als kampvuur trouwens, op je eindexamenfeestje.
|
Ik heb vanavond party, met als goed is een vuurkorf maar daar passen mijn examenbundels en papieren shit niet allemaal in, helaas :D
|
Citaat:
|
Kom lekker naar Lelystad, lekker centraal gelegen! (Misschien ietsjes naar het noorden).
|
Achterbak volladen, waar moet ik naartoe? :P
|
Sporten ,werken, zonnen, feesten, en slapen
Dat is mijn examenvakantie hoe ik het tot nu toe heb opgevuld ;) |
Volgend jaar naar Leiden om Pedagogische Wetenschappen te studeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |