![]() |
Omzeilen blokkade school
Hallo
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op school gewoon weer op alle sites kan? Ik heb al verschillende proxys gebruikt maar dat werkt niet. Iemand een ander idee? mvg chris |
deadlock naamzoek
|
Uhm..... heb je weleens van een VPN gehoord?
|
Welk bericht krijg je bij een blokkade?
|
Dat het geblokkeerd is
Vpn, volgens mij wel maar zal maandag evenbkijken |
Ooooh gwn door google vertaler heenhalen en voila!
Heel simpel! |
Je school heeft die sites niet voor niets geblokkeerd, op school moet je geen spelletjes spelen e.d.
Is het zo moeilijk om gewoon op te letten en te doen wat van je gevraagd wordt? |
Citaat:
|
werkt niet, iemand anders ideeën?
|
Als je nou gewoon even een screentje of foto ervan maakt, komen we al wat verder he...
Aan: ''Er staat dat het geblokkeerd is'' hebben we niet erg veel EDIT: Ik neem aan dat je het IP adres al geprobeerd hebt ? |
Ik denk dat je een jaar nodig hebt om deze gozer uit te gaan leggen hoe je misschien een blokkade omzeilt.
Verder denk ik dat de netwerkbeheerder terecht deze blokkades heeft. Als je het echt zo'n punt vind moet je maar een 3G abonnementje nemen en je eigen laptop gebruiken. |
Ik heb vpn geprobeerd en zal zo ff printscreentje plaatsen.
PS. The hunter ik werk al jaren met pcs en repareer ze ook us dat valt best mee |
|
wat was het probleem met de vpn verbinding ? kreeg je dan het zelfde bericht ?
|
Citaat:
|
weet je zeker dat je browser wel gebruik heeft gemaakt van de vpn verbinding en niet gewoon de normale vebrinding heeft gebruikt ?
|
chris, je vind hier een lijst hoe je fortiguard kan omzeilen.
Maar als je weet hoe je computers moet repareren, dan ben je zeker ook al bij dit lijstje gekomen. :( |
Verander het IP aders van de computer waar je op dat moment op zit. Dit is niet enorm moeilijk en je zit er al op.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en wat bereik je daar dan mee tijmen2000 ? denk je dat dat programma dan opeens zegt van oh deze computer ken ik niet laat ik hem maar wel gewoon de volledige toegang geven :p |
download dit en zet het op Usb, kopier het naar de schoolpc, start Tor.
Dit start Firefox met alle sites de-blokkeert. Dl: https://www.torproject.org/download/...d-easy.html.en |
Citaat:
|
Ben elke dag druk bezig met de computer voor mijn werk etc.
|
Citaat:
en als je inderdaad zoveel met computers werkt als je zegt dan hoop ik dat je zelf ook wel begrijpt waarom. |
Citaat:
|
werkt allemaal niet
|
Tijmen, niet om het één of ander, maar léés je wel waar je op reageert?
|
Probeer eens of ze Teamviewer ook geblokkeerd hebben:
Installeer Teamviewer op je pc thuis, zet op een USB stick de portable teamviewer client. En je kan je eigen pc bedienen vanuit school. Met als voordeel dat je ook nog bij je eigen bestanden+programma's kan. Nadeel is dat er enig sinds wat vertraging ontstaat. Dus een normaal spel spelen lukt niet. Maar die maffia troep moet prima lukken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scholen die nog aan dit soort blokkades doen. :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |