![]() |
Een paar vraagjes...
Hey mensen,
ik heb op een feest iemand ontmoet. We hebben al een paar keer afgesproken en dat was leuk. Alleen de laatste tijd reageert ze erg traag en kort. Maar ze wil wel dingen met me doen, aangezien ze zelf dingen voorstelt (en nog romantisch ook)... Zelf heeft ze overigens nog nooit een berichtje naar mij gestuurd. Ik snap er helemaal niets meer van. Moet ze me nou of niet? Help alsjeblieft! |
Een goede manier om erachter te komen is het door te vragen.
|
Citaat:
Nee ik vraag me af waar dit gedrag vandaan komt want ik snap er niets van. Mijn vorige vriendin praatte juist veel tegen me in plaats van andersom, maar als we samen zijn is het wel gezellig Enso Zelf stelt ze ook dingen voor dus i don't get it.. |
Ze zou er best een beetje van uit kunnen gaan dat de jongen "moet" beginnen met berichtjes sturen o.i.d.. Als ze zelf nog dingen voorstelt lijkt het me in elk geval niet dat ze je helemaal niet ziet zitten ;)
Spreek af en bespreek dit met haar, dat krijg je het meeste duidelijkheid. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is toch eigenlijk niks aan de hand. Gewoon contact met haar hebben, afspreken en langzamerhand leren hoe je met haar om moet gaan. Bevalt iets je niet? Accepteer het zoals het is of bespreek het met haar, zij is de enige die haar gedrag kan veranderen. |
Citaat:
|
heel goed. laat je even weten hoe het is gegaan?
|
Citaat:
Dus zal wel goed zijn nu... hoop ik. Niet dat ik straks 475238475239612437894378 berichtjes heb ineens... |
Mooi zo! Met praten kom je een heel eind!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |