![]() |
Saaishi #1843
*o*
|
En ik moet dan ook maar eens sake proberen :O
|
Citaat:
|
Nu ben ik benieuwd naar het verstopte pleintje.
|
Ik heb maar 1 keer sake op maar vond er echt NIKS aan.
|
Mijn Fb ligt weer eens te kutten. (n)
|
Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van wasabi. Scherp vind ik niet zo interessant. Heet is where it's at :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, lekker sjiek eten is best prima, maar ik vind de uitspraak: "als je veel wil eten ga je maar naar een all-you-can-eat, hier kom je om te geníeten" een beetje makkelijk; waarom niet gewoon én sjiek, én een beetje meer?
Juist als het lekker is wil ik niet na 2 happen al klaar zijn. |
Alsof 1,65 danwel 1,67 zo klein is. En het is niet zo dat Noedelhap een boom van een vent is, integendeel ;)
Maarja, ik ben denk ik ook wel een veelvraat. Hoewel ik eigenlijk niet weet hoeveel gram pasta ik eet, want ik gooi gewoon wat in de pan. Ik denk wel veel. Maar we hebben deze discussie eerder gehad, met dezelfde mensen :D Ik stel voor dat we een meet gaan houden waarbij we aan elkaar gaan laten zien hoe ons bord pasta eruitziet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed idee :D |
Ik wil ook kinder bueno-ijs :mad:
|
Dit was dus geen kwestie van 'je moet er ook een voor en nagerecht bij bestellen', het was een eetcafe
|
Citaat:
Maarja. |
Meh, ik zit met een half oog Wolverine te koekeloeren en steeds als er een shot is waarin hij dramatisch kijkt en niets zegt denk ik 'Kak, hij gaat zingen.' En dat allemaal door dat gedrocht Les Miserables :bob:
|
Ik ben vandaag voor het eerst eens geslaagd bij de Zaza, maar ik had meteen weer door waarom ik ook alweer zo'n hekel had aan die winkel. Allerlei broeken en shirtjes die ze je nog even extra willen aansmeren (n)
En als dan blijkt dat ik toch echt bij mijn eigen keus blijf, zijn ze ineens afstandelijk en kortaf als de ziekte. |
Maar om even de andere kant van mijn vraatzucht te laten zien:
Ste en ik zijn laatst met Vakantieveilingen wezen eten bij een Grieks restaurant, en daarover hadden we gelezen dat als je met VV-voucher kwam aanzetten, dat je dan belachelijk kleine porties krijgt en dat dat amper genoeg is. Nou, de porties waren idd kleiner, maar ik had er wel genoeg aan. Dat dan weer wel. Dus ik heb niet altijd behoefte aan megaborden vol vleesch. |
Pasta-eet-meet (Y) Iedereen neemt gewoon een pan/schaal met eigen pastagerecht mee, en dan mag iedereen van iedereen pasta eten (Y) Pasta :lief:
|
Spaghetti wordt in het noorden en het zuiden ook anders gemaakt.
ik heb echt 2 boeken gelezen vandaag. :lisa: |
@Quintiano: oooh DIE Sara :D
Ja heel akelig :S Ik was dus even bang dat je het over ons aller Sarah had. Met haar nare handen waarvan je de eetlust vergaat. Like, what :D |
Citaat:
|
Grieks <3 Tzaziki <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak wel pastasalade (y) Of fusilli met huisgemaakte pastasaus.
|
En ik had al honger door Heel Holland Bakt :(
|
Morgen alleen thuis. -O-
Ik ga nog een poging tot kip braden doen. |
Citaat:
|
Ik weet nog niet wat ik dan zou maken. Pasta met verse spinazie, wortel en gerookte kip ofzo. Of tagliatelle carbonara.
|
Citaat:
|
nou! Ik heb vandaag wel een beetje heksenhanden met dikke aders. En ik denk dat ik een wrat aan het krijgen ben. :D :'(
|
Citaat:
praten over eten :lief: |
Citaat:
|
Haa, zit Daniel Negreanu in Wolverine aan de pokertafel. Nice.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dan pasta met verse tomatensaus met basilicum en parmezaan maken. Zo simpel, maar zo lekker <3
|
Ik heb nu heel erg zin in sushi. Ik kan er wel vijfenzéventig gram van op.
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat ik zou maken voor een pastameet
|
Yeh gewoon een simpele tomatensaus die lekker drie uur staat te pruttelen <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een pastameet zou ik pasta maken trouwens :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |